Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:968840
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
  SIA „X” VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    8
  UZŅĒMUMA SIA „ X ” STRATĒĢISKAIS PLĀNS    13
  Ekonomiskā vide    18
  Valsts politika    23
  Tirgus faktori    24
  Tehnoloģiskā vide    26
  Konkurenti    27
  Starptautiskā situācija    29
  UZŅĒMUMA „X”SAIMNIECISKĀS SITUĀCIJAS NOVĒRTĒŠANA    31
  Tirgus situācijas vērtēšana    32
  Ražošanas organizācija un tehnoloģija    36
  Cilvēku resursi    40
  Uzņēmuma darba kultūra un tēls    47
  Uzņēmuma konkurētspēja    48
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    63
Фрагмент работы

Latvija kā neatkarīga valsts pasaules kartē parādījās pirms vairākiem gadiem . Šajā laikā ir izmainījušies ne tikai tās ekonomiskie rādītāji, bet arī tās ekonomiskā orientācija.
Visā ekonomikas attīstības gaitā tās pamata posms ir bijis uzņēmums. Tieši uzņēmumā notiek produkcijas ražošana, kas nepieciešama patērētāju vajadzību apmierināšanai. Te veidojas arī uzņēmuma saikne ar ražošanas resursiem.
Katrs uzņēmējs, veidojot savu uzņēmumu un uzsākot uzņēmējdarbību, vēlas iegūt pēc iespējas lielāku pozitīvu rezultātu, tomēr ne vienmēr tas izdodas. Kā rāda pasaules saimniekošanas prakse, no visiem jaunizveidotajiem uzņēmumiem pēc pieciem gadiem savu darbību sekmīgi turpina tikai viena sestā daļa.
Uzņēmumi cieš neveiksmi gan tādēļ, ka nespēj pretoties konkurentu ietekmei un mainīgai tirgus situācijai, gan tādēļ, ka uzņēmumos pastāv iekšējas pretrunas un tos slikti un kļūdaini vada. Uzņēmuma augstākā līmeņa vadības pienākums ir atrast un izmantot tās iespējas, kuras nodrošina uzņēmuma ilglaicīgu sekmīgu darbošanos.
Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmēji nevar panākt stabilu rezultātu, ja precīzi un efektīvi neplānos savu darbību, ja pastāvīgi nevāks un neakumulēs informāciju kā par mērķa tirgu un konkurentu stāvokli, tā arī par paša uzņēmuma perspektīvām un iespējām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация