-
Uzņēmuma SIA „X” stratēģiskais plāns
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANOTATION | 3 | |
SATURS | 4 | |
IEVADS | 5 | |
SIA „X” VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 8 | |
UZŅĒMUMA SIA „ X ” STRATĒĢISKAIS PLĀNS | 13 | |
Ekonomiskā vide | 18 | |
Valsts politika | 23 | |
Tirgus faktori | 24 | |
Tehnoloģiskā vide | 26 | |
Konkurenti | 27 | |
Starptautiskā situācija | 29 | |
UZŅĒMUMA „X”SAIMNIECISKĀS SITUĀCIJAS NOVĒRTĒŠANA | 31 | |
Tirgus situācijas vērtēšana | 32 | |
Ražošanas organizācija un tehnoloģija | 36 | |
Cilvēku resursi | 40 | |
Uzņēmuma darba kultūra un tēls | 47 | |
Uzņēmuma konkurētspēja | 48 | |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 60 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 63 |
Latvija kā neatkarīga valsts pasaules kartē parādījās pirms vairākiem gadiem . Šajā laikā ir izmainījušies ne tikai tās ekonomiskie rādītāji, bet arī tās ekonomiskā orientācija.
Visā ekonomikas attīstības gaitā tās pamata posms ir bijis uzņēmums. Tieši uzņēmumā notiek produkcijas ražošana, kas nepieciešama patērētāju vajadzību apmierināšanai. Te veidojas arī uzņēmuma saikne ar ražošanas resursiem.
Katrs uzņēmējs, veidojot savu uzņēmumu un uzsākot uzņēmējdarbību, vēlas iegūt pēc iespējas lielāku pozitīvu rezultātu, tomēr ne vienmēr tas izdodas. Kā rāda pasaules saimniekošanas prakse, no visiem jaunizveidotajiem uzņēmumiem pēc pieciem gadiem savu darbību sekmīgi turpina tikai viena sestā daļa.
Uzņēmumi cieš neveiksmi gan tādēļ, ka nespēj pretoties konkurentu ietekmei un mainīgai tirgus situācijai, gan tādēļ, ka uzņēmumos pastāv iekšējas pretrunas un tos slikti un kļūdaini vada. Uzņēmuma augstākā līmeņa vadības pienākums ir atrast un izmantot tās iespējas, kuras nodrošina uzņēmuma ilglaicīgu sekmīgu darbošanos.
Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmēji nevar panākt stabilu rezultātu, ja precīzi un efektīvi neplānos savu darbību, ja pastāvīgi nevāks un neakumulēs informāciju kā par mērķa tirgu un konkurentu stāvokli, tā arī par paša uzņēmuma perspektīvām un iespējām.…
Darba saturs:anotācija latviešu un angļu valodās.Bakalaura darba pirmajā daļā, autors apskata uzņēmuma "X"vispārējo raksturojumu. Darba otrajā daļā tiek pētīti uzņēmuma stratēģiskais plāns,šeit tiek apakšnodaļās sīkāk analizēti tādi jautājumi kā, ekonomiskā vide,valsts politika,tirgus faktori,tehnoloģiskā vide, konkurenti, starptautiskā situācija. Darba trešajā nodaļā tiek analizēta uzņēmuma "X"saimnieciskā darbība, šeit sīkāk apakšnodaļās tiek analizēti tādi jautājumi kā,tirgus situācijas novērtēšana, ražošanas organizācija un tehnoloģija, cilvēku resursi, uzņēmuma darba kultūra un tēls, uzņēmuma konkurētspēja un novērtēts uzņēmuma stratēģiskais plāns. Darba nobeigumā apkopoti pētījuma rezultāti un sniegtas rekomendācijas uzņēmuma darbības uzlabošanai.
- Dokumentu vadība pēc LVS EN ISO 9001:2000 standarta uzņēmumā "Venta"
- Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
- Uzņēmuma SIA „X” stratēģiskais plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma "A” attīstības plāns
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Дипломная для университета92
Оцененный! -
Uzņēmuma stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA „X”
Дипломная для университета93
Оцененный! -
Jauna uzņēmuma SIA "Laipa" attīstības plāns
Дипломная для университета77
-
Uzņēmuma SIA "X" maksātspējas uzlabošanas process un finansiālās darbības analīze un izvērtējums
Дипломная для университета83