Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,87 (18%)
Со скидкой*:
17,61
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:250795
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.05.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 108 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2012.g. - 2013.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Lēmumu pieņemšanas procesa raksturojums    11
1.1.  Lēmumu pieņemšanas procesa aspekti un komponentes    11
1.2.  Vadītāju lēmumu pieņemšanas procesa aspekti    16
2.  Uzņēmuma vadītāja lēmumu pieņemšanas procesu ietekmējošie faktori    26
3.  Kultūrvides nozīme vadītāju lēmumu pieņemšanā    34
4.  Empīriskā pētījuma par uzņēmumu vadītāju lēmumu pieņemšanu rezultātu analīze    39
4.1.  Pētījuma metodoloģija    39
4.2.  Interviju analīze    42
4.3.  Aptaujas rezultātu analīze    44
  Secinājumi    71
  Pielikumi    83
Фрагмент работы

Secinājumi
Atbildot uz pētījuma jautājumu: kādas ir vadītāja lēmumu pieņemšanas procesa faktoru: racionālie, iracionālie, iekšējie, ārējie – novērtējuma sakarības ar valsti, kurā uzņēmums darbojas? – secināts, ka sakarības ir starp ārējo ekonomisko, politisko un sociālo faktoru ietekmes lēmumu pieņemšanā novērtējumu – dažādu valstu uzņēmumu vadītāji atšķirīgi vērtē ārējo faktoru ietekmi;; sevišķi būtiskas ir atšķirības (p<,01) pretmonopola politikas efektivitātes, tirdzniecības barjeru izplatības, ārvalstu īpašnieku izplatības, muitas procedūru ietekmes uzņēmumu vadītāju lēmumu pieņemšanā novērtējumā.
Atšķirības nosaka arī uzņēmumu iekšējie faktori: uzņēmuma darbības ilgums, uzņēmuma pamatdarbības veids;; vadītāju iekšējie subjektīvie faktori: intuīcijas kā iracionāla faktora nozīmes lēmumu pieņemšanā novērtējums, lēmumu pieņemšanas racionālo veidu novērtējums.
Secināts, ka ārējo ekonomisko, politisko un sociālo faktoru ietekmes lēmumu pieņemšanā novērtējumā nozīmīgi ir uzņēmumu vadītāju individuālie subjektīvie faktori, kas ir saistīti ar lēmumu pieņemšanu, par ko liecina rezultātu salīdzinājums - aptaujas dalībnieku uzskati dažādās valstīs par faktoru ietekmi lēmumu pieņemšanā atšķiras no
Globālā konkurētspējas ziņojuma objektīviem datiem par šiem faktoriem.
Secināts, ka kopumā, neizdalot kultūrvides faktoru „uzņēmuma darbības valsts” nozīmīgi uzņēmumu vadītāju individuālie subjektīvie faktori, kas ir saistīti ar ārējo ekonomisko, politisko un sociālo faktoru ietekmes lēmumu pieņemšanā novērtējumu, ir
vadītāju pieredzes ilgums uzņēmumu vadīšanā;; ierobežotā racionalitāte, kas izpaužas lēmumu
pieņemšanas veidu novērtējumos;; attieksme pret risku;; rīcība situācijā, ja pieņemtais lēmums
nav devis plānoto rezultātu; neprecīzi un neracionāli pieņemtu lēmumu cēloņu skaidrojumu; uzskati par intuīcijas kā iracionāla faktora nozīmi lēmumu pieņemšanā.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,25 €
Комплект работ Nr. 1372665
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Uzņēmuma vadītāja lēmumu pieņemšanas procesa un kultūrvides sakarības”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/250795

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация