Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:178064
 
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  АННОТАЦИЯ    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma Cipariņs raksturojums    6
2.  Uzņēmuma Cipariņs analīze    10
2.1.  Bostonas matrica    15
2.2.  M.Portera modelis    20
2.3.  SVID analīze    24
3.  Uzņēmuma Cipariņs organizācijas efektivitātes modelis    34
3.1.  Organizācijas dizains    34
3.2.  Darbinieki    40
3.3.  Kultūra    46
3.3.1.  Komunikācijas procesa modelis    47
3.3.2.  Iekšējā komunikācija    49
3.3.3.  Augstākā un vidējā līmeņa vadība    50
3.4.  Stratēģija    53
4.  Ārējās komunikācijas sistēmas novērtēšana    57
4.1.  Klienti    57
4.2.  Masu saziņas līdzekļi    63
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
  Pielikumi    71
Фрагмент работы

2.3 SVID analīze
Uzņēmuma Cipariņs novērtēšanai autore veica uzņēmuma analīzi salīdzinājumā ar konkurentiem. Analīzes rezultātā būs iespēja novērtēt uzņēmuma stiprās puses un iespējas nākotnē, pilnveidoties un novērst trūkumus un draudus. SVID analīzē ir iekļauti secinājumi no Bostonas matricas analīzes.
SVID analīze (stiprās un vājās puses, iespējas un draudi) (SWOT - Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) uzņēmuma, nozīmē resursu un apkārtējās vides novērtēšanas paņēmiens. SVID elementu krustpunktos veidojas četri laukumi, kuros autore fiksēs raksturlielumus, kas jāievieš dzīvē, lai stiprinātu uzņēmuma konkurētspēju un lai ilglaicīgu attīstību:
1. SI (spēks un izdevība) stratēģijā ir vislabvēlīgākie uzņēmuma attīstības nosacījumi.
2. SD stratēģija – pamatojas uz uzņēmuma spēku cīņā ar apkārtējiem draudiem. Mērķis palielināt spēku un mazināt draudus.
3. VI stratēģija – paredz mazināt vājumu un palielināt izdevības.
4. VD (vājums un draudi) stratēģija ir visnepievilcīgākais laukums, kurā jāpieliek maksimālie resursi, lai iespējas un draudi nepārtaptu savā pretmetā.

Šī analīze palīdzēs izprast uzņēmuma Cipariņs darbību un tā tirgus daļu. Viens no SVID analīzes galvenajiem mērķiem ir atklāt to, kas uzņēmumā tiek darīts labi, kā to uzlabot, kādi ir trūkumi un kā tos novērst.
Uzņēmējdarbības vidē tiek uzskatīts, ka SVID analīzi vajag veikt vismaz vienu reizi gadā, bet, ja notiek būtiskas pārmaiņas, tā jāveic biežāk. [8., 240]

IEKŠĒJIE FAKTORI.
Inventarizācijas pakalpojuma sniegšanā uzņēmums Cipariņs izmanto jaunākās paaudzes datu terminālus, kam ir integrēti svītru kodu nolasītāji un bezvadu komunikācijas iespējas. Tas ir moderns un efektīgs risinājums inventarizācijas veikšanai. Uzņēmuma datu terminālu un cilvēku resursi atļauj inventarizācijas veikt vairākiem klientiem vienlaicīgi. Pēc uzņēmuma Cipariņs iekšējiem datiem ilglaicīga preču skaitīšanas darba pieredze ir 55% darbinieku. Pēc autores domām, uzņēmumā netiek pilnībā izmantoti cilvēku un tehnikas resursi.
Uzņēmums Cipariņs izmanto licencētu inventarizācijas programmu ar kuras palīdzību būtiski tiek samazināts inventarizācijas laiks. Papildus ir izveidots preču skaitīšanas mehānisms un tā pārbaude, kas nodrošina inventarizācijas pakalpojuma kvalitāti. Pakalpojuma kvalitāte un licencēta inventarizācijas programma ir būtiski klientu uzticības veicinoši faktori, ja klientu neapmierinās sniegtais pakalpojums viņš to atkārtoti vairs neizmantos un negatīvas atsauksmes ietekmēs citu klientu vai potenciālo klientu vēlmi izmantot Cipariņs pakalpojumus.
Lai klients nemainītu savu pakalpojumu sniedzēju, uzņēmums Cipariņs savu iespēju robežās nepārtraukti pielāgojas klientu prasībām, tā veicinot klientu uzticību. Darba autore secina, ka ir jākoncentrējas uz to, lai pakalpojuma sniegšanas process klientam ar katru nākamo reizi liktos labāks un lai vairāk būtu priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. To var panākt ar nepārtrauktu komunikāciju visos inventarizācijas pakalpojuma loģistikas posmos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация