Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:805032
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.1.  Tradicionālie vadīšanas stili    17
1.2.  Vadīšanas stilu situatīvās līderības teorijas    26
1.3.  Vadīšanas stilu transformatīvās teorijas    31
1.4.  Modernās vadīšanas stilu teorijas    33
2.  Vadīšanas stilu analīze lidsabiedrībā "airBaltic"    35
2.1.  Lidsabiedrības "airBaltic" raksturojums    36
2.2.  Lidsabiedrības darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums    39
3.  Vadīšanas stilu izvērtējums un pilnveidošanas iespēju izstrāde    47
3.1.  Ekspertu un speciālistu intervijas apkopojums    48
3.2.  Vadīšanas stilu pilnveidošanas iespējas    51
  Secinājumi un Priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

Secinājumi un Priekšlikumi
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijas analīzi, noteikt lidsabiedrības "airBaltic" vadīšanas stilus divās nodaļās, izstrādājot to pilnveidošanas iespējas, vadīšanas stilu uzlabošanai. Darbā izvirzītā hipotēze, ka vadīšanas stila pilnveidošana var ietekmēt organizācijas iekšējo komunikāciju un darba rezultātus, apstiprinājās. Darba gaitā tika radīti šādi secinājumi:
1. Vadīšanas stils ir paņēmienu kopums, ar kuru vadītājs iedarbojoties uz saviem padotajiem tā, lai tiktu sasniegti uzstādītie organizācijas mērķi.
2. Labam vadītājam jāspēj pielāgoties esošajām situācijām atbilstoši tām pielāgojot vadīšanas stilu, veiksmīgam vadītājam nekad nebūs viens noteikts vadīšanas stils, jo viņš tos mainīs atbilstoši esošajiem apstākļiem.
3. Vadītājs ir tas, kam jāspēj ietekmēt iekšējo vidi un tās darbiniekus, tā, lai tiktu sasniegti organizācijas mērķi, esot ne tikai bosam, bet arī līderim, kas motivē un iedrošina savu komandu tiekties uz šiem mērķiem.
4. Kā svarīgākās vadītājam piemītošās rīcības funkcijas pēc autoru domām tiek uzskatīta plānošana, organizēšana un koordinēšana, kas nodrošina, lai uzstādītie vadības mērķi tiktu sasniegti ar organizācijas darbinieku palīdzību.
5. Tradicionālie vadīšanas stili ir likuši pamatus mūsdienu stilu teorijām, kā autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, mūsdienu organizācijā izteikta viena tradicionālā stila vadīšanair novecojusi, ja vadīšanas stils netiek mainīts un pielāgots atbilstošajiem apstākļiem izmantojot citus vadīšanas stilus.
6. Vadīšanas stilu var ietekmēt dažādi mainīgie apstākļi organizācijā, tāpēc ņemot tos vērā un pielāgojot kādu no situatīvās līderības teorijām ir iespējams paaugstināt vadīšanas efektivitātes rādītājus.
7. Mūsdienās liela nozīme tiek vērsta organizācijas darbiniekiem un iekšējai organizācijas videi, kurā tie, atrodas, ietekmējot šos divus faktorus ar transformatīvo vadīšanas stilu teoriju ir iespējams panākt ātrāku organizācijas uzstādīto mērķu sasniegšanu.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1361279
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация