Дипломная
Предпринимательство и право
Управление
Vadīšanas stili starptautiskā uzņēmumā: to izvērtējums un...-
Vadīšanas stili starptautiskā uzņēmumā: to izvērtējums un pilnveidošanas iespējas
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Ievads | 5 | |
1.1. | Tradicionālie vadīšanas stili | 17 |
1.2. | Vadīšanas stilu situatīvās līderības teorijas | 26 |
1.3. | Vadīšanas stilu transformatīvās teorijas | 31 |
1.4. | Modernās vadīšanas stilu teorijas | 33 |
2. | Vadīšanas stilu analīze lidsabiedrībā "airBaltic" | 35 |
2.1. | Lidsabiedrības "airBaltic" raksturojums | 36 |
2.2. | Lidsabiedrības darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums | 39 |
3. | Vadīšanas stilu izvērtējums un pilnveidošanas iespēju izstrāde | 47 |
3.1. | Ekspertu un speciālistu intervijas apkopojums | 48 |
3.2. | Vadīšanas stilu pilnveidošanas iespējas | 51 |
Secinājumi un Priekšlikumi | 54 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 57 | |
Pielikumi | 60 |
Secinājumi un Priekšlikumi
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijas analīzi, noteikt lidsabiedrības "airBaltic" vadīšanas stilus divās nodaļās, izstrādājot to pilnveidošanas iespējas, vadīšanas stilu uzlabošanai. Darbā izvirzītā hipotēze, ka vadīšanas stila pilnveidošana var ietekmēt organizācijas iekšējo komunikāciju un darba rezultātus, apstiprinājās. Darba gaitā tika radīti šādi secinājumi:
1. Vadīšanas stils ir paņēmienu kopums, ar kuru vadītājs iedarbojoties uz saviem padotajiem tā, lai tiktu sasniegti uzstādītie organizācijas mērķi.
2. Labam vadītājam jāspēj pielāgoties esošajām situācijām atbilstoši tām pielāgojot vadīšanas stilu, veiksmīgam vadītājam nekad nebūs viens noteikts vadīšanas stils, jo viņš tos mainīs atbilstoši esošajiem apstākļiem.
3. Vadītājs ir tas, kam jāspēj ietekmēt iekšējo vidi un tās darbiniekus, tā, lai tiktu sasniegti organizācijas mērķi, esot ne tikai bosam, bet arī līderim, kas motivē un iedrošina savu komandu tiekties uz šiem mērķiem.
4. Kā svarīgākās vadītājam piemītošās rīcības funkcijas pēc autoru domām tiek uzskatīta plānošana, organizēšana un koordinēšana, kas nodrošina, lai uzstādītie vadības mērķi tiktu sasniegti ar organizācijas darbinieku palīdzību.
5. Tradicionālie vadīšanas stili ir likuši pamatus mūsdienu stilu teorijām, kā autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, mūsdienu organizācijā izteikta viena tradicionālā stila vadīšanair novecojusi, ja vadīšanas stils netiek mainīts un pielāgots atbilstošajiem apstākļiem izmantojot citus vadīšanas stilus.
6. Vadīšanas stilu var ietekmēt dažādi mainīgie apstākļi organizācijā, tāpēc ņemot tos vērā un pielāgojot kādu no situatīvās līderības teorijām ir iespējams paaugstināt vadīšanas efektivitātes rādītājus.
7. Mūsdienās liela nozīme tiek vērsta organizācijas darbiniekiem un iekšējai organizācijas videi, kurā tie, atrodas, ietekmējot šos divus faktorus ar transformatīvo vadīšanas stilu teoriju ir iespējams panākt ātrāku organizācijas uzstādīto mērķu sasniegšanu.
…
-
Loģistika starptautiskā uzņēmumā "X"
Отчёт по практике17 Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес, Управление
- Vadīšanas stili starptautiskā uzņēmumā: to izvērtējums un pilnveidošanas iespējas
- Vadīšanas stili, funkcijas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze
Дипломная для университета49
Оцененный! -
SIA “Lattelekom” personāla vadīšanas ietekme uz uzņēmuma finansiālo stāvokli
Дипломная для университета90
Оцененный! -
Vadīšanas procesa nozīme ēdināšanas servisa uzņēmumā
Дипломная для университета76
Оцененный! -
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Дипломная для университета95
Оцененный! -
Personāla vadības sistēmas izveidošana uzņēmuma konkurētspējīgas priekšrocības radīšanai
Дипломная для университета96
Оцененный!