Особые предложения 2
Открыть
-
Vadīšanas stili starptautiskā uzņēmumā: to izvērtējums un pilnveidošanas iespējas
Дипломная83 Управление
Опубликованно:
07.06.2017.
Язык:
Латышский
Уровень:
Университет
Литературный список:
25 единиц
Ссылки:
Использованы
Рассмотреный период:
2010.g. - 2017.g.
Содержание
Nr. |
Название главы |
Стр. |
|
Anotācija |
3 |
|
Annotation |
4 |
|
Ievads |
5 |
1.1. |
Tradicionālie vadīšanas stili |
17 |
1.2. |
Vadīšanas stilu situatīvās līderības teorijas |
26 |
1.3. |
Vadīšanas stilu transformatīvās teorijas |
31 |
1.4. |
Modernās vadīšanas stilu teorijas |
33 |
2. |
Vadīšanas stilu analīze lidsabiedrībā "airBaltic" |
35 |
2.1. |
Lidsabiedrības "airBaltic" raksturojums |
36 |
2.2. |
Lidsabiedrības darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums |
39 |
3. |
Vadīšanas stilu izvērtējums un pilnveidošanas iespēju izstrāde |
47 |
3.1. |
Ekspertu un speciālistu intervijas apkopojums |
48 |
3.2. |
Vadīšanas stilu pilnveidošanas iespējas |
51 |
|
Secinājumi un Priekšlikumi |
54 |
|
Izmantotās literatūras un avotu saraksts |
57 |
|
Pielikumi |
60 |
Фрагмент работы
Secinājumi un Priekšlikumi
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijas analīzi, noteikt lidsabiedrības "airBaltic" vadīšanas stilus divās nodaļās, izstrādājot to pilnveidošanas iespējas, vadīšanas stilu uzlabošanai. Darbā izvirzītā hipotēze, ka vadīšanas stila pilnveidošana var ietekmēt organizācijas iekšējo komunikāciju un darba rezultātus, apstiprinājās. Darba gaitā tika radīti šādi secinājumi:
1. Vadīšanas stils ir paņēmienu kopums, ar kuru vadītājs iedarbojoties uz saviem padotajiem tā, lai tiktu sasniegti uzstādītie organizācijas mērķi.
2. Labam vadītājam jāspēj pielāgoties esošajām situācijām atbilstoši tām pielāgojot vadīšanas stilu, veiksmīgam vadītājam nekad nebūs viens noteikts vadīšanas stils, jo viņš tos mainīs atbilstoši esošajiem apstākļiem.
3. Vadītājs ir tas, kam jāspēj ietekmēt iekšējo vidi un tās darbiniekus, tā, lai tiktu sasniegti organizācijas mērķi, esot ne tikai bosam, bet arī līderim, kas motivē un iedrošina savu komandu tiekties uz šiem mērķiem.
4. Kā svarīgākās vadītājam piemītošās rīcības funkcijas pēc autoru domām tiek uzskatīta plānošana, organizēšana un koordinēšana, kas nodrošina, lai uzstādītie vadības mērķi tiktu sasniegti ar organizācijas darbinieku palīdzību.
5. Tradicionālie vadīšanas stili ir likuši pamatus mūsdienu stilu teorijām, kā autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, mūsdienu organizācijā izteikta viena tradicionālā stila vadīšanair novecojusi, ja vadīšanas stils netiek mainīts un pielāgots atbilstošajiem apstākļiem izmantojot citus vadīšanas stilus.
6. Vadīšanas stilu var ietekmēt dažādi mainīgie apstākļi organizācijā, tāpēc ņemot tos vērā un pielāgojot kādu no situatīvās līderības teorijām ir iespējams paaugstināt vadīšanas efektivitātes rādītājus.
7. Mūsdienās liela nozīme tiek vērsta organizācijas darbiniekiem un iekšējai organizācijas videi, kurā tie, atrodas, ietekmējot šos divus faktorus ar transformatīvo vadīšanas stilu teoriju ir iespējams panākt ātrāku organizācijas uzstādīto mērķu sasniegšanu.
…
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект ➞ экономия −5,23 €
Комплект работ Nr. 1361279
Отправить работу на э-почту
Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Vadīšanas stili starptautiskā uzņēmumā: to izvērtējums un pilnveidošanas iespējas”.
Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/805032
Отправить
Э-почта отправлена.