Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
4,08 (19%)
Со скидкой*:
17,40
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:867114
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.06.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2004.g. - 2014.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Vadīšanas stilu teorētiskie aspekti    9
1.1.  Tradicionālie vadīšanas stili    15
1.2.  Vadīšanas stilu situatīvā pieeja    23
1.3.  Vadīšanas stilu transformācijas pieeja    28
1.4.  Mūsdienu vadīšanas stili    30
2.  Vadīšanas stilu analīze uzņēmumā „X”    36
2.1.  Uzņēmuma „X” raksturojums    36
2.2.  Uzņēmuma darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums    37
2.3.  Sekundārā datu pētījuma apkopotie rezultāti    43
3.  Ieteikumi uzņēmuma „X” darbības uzlabošanai    45
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    49
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    50
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Vadīšanas stils ir dažādu paņēmienu, uzvedības un izmantotās varas formu kopums, ar kuru palīdzību vadītājs ietekmē padotos.
2. Tradicionālie vadīšanas stili, kas ir autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, ir atkarīgi no vadītāja saskarsmes un ietekmes uz darbiniekiem, un lika pamatus vadīšanas stilu teorijas attīstībai.
3. 20. gs. 70. gadu situatīvās pieejas vadīšanas stilu teoriju būtība ir vadītāju rīcības modeļa izvēle atkarībā no konkrētas situācijas, pie tām pieder F. E. Fidlera modelis, T. Mičela un R. Hausa modelis, P. Hersija un K. Blanšāra modelis, V. Vruma un F. Etona modelis.
4. D. Goulmena pētījumi, likuši pamatu un attīstījuši „6 līderības stilu” vadīšanas teoriju. Šī teorija radīta ņemot vērā iepriekšējo teoriju bāzi un papildinot to ar mūsdienām raksturīgiem vadīšanas stiliem, nosakot vadītajam nepieciešamās prasmes un rakstura īpašības ņemot vērā D. Goulmena veiktos „Emocionālās inteliģences” pētījumus.
5. Jo vairākus vadīšanas stilus vadītājs izprot un pielieto, jo labāk. Vadītājam ir jāspēj elastīgi piemēroties situācijai un mainīt savu vadīšanas stilu, kad apstākļi to pieprasa.
6. Uzņēmuma „X” aptaujas rezultātā noskaidrots, ka vadītājs lēmumu pieņemšanā darbiniekus iesaista tikai tik daudz, lai uzzinātu viņu domas un idejas jautājumos, kas tieši var ietekmēt uzņēmuma nākotni.
7. Vadītājs savā darbā pielieto tādus motivācijas līdzekļus kā prēmijas un uzslavas par labi paveiktu darbu. Darba procesā tiek ieturēta distance starp vadītāju un darbiniekiem, neveidojot nekāda veida personiskās attiecības un tuvākus kontaktus par formālām, pieklājīgām darba attiecībām.
8. Pēc intervijas atbildēm var secināt, ka vadītājs savus darbiniekus vērtē viduvēji, lēmumu pieņemšana notiek vienprātīgi, lai gan darbiniekiem nav liegta iespēja izteikt savu viedokli, vadītājs ar darbiniekiem runā tieši un atklāti, vadītājs uzskata, ka darbiniekiem nav jāzina kādi ir uzņēmuma mērķi.

Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Vadīšanas stili uzņēmumā X un to pilnveidošanas iespējas”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/867114

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация