Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:870697
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 67 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze par tikumisko priekšstatu veidošanos rotaļās    7
1.1.  Tikumības jēdziens vēsturiskā skatījumā    7
1.2.  Tikumiskās vērtības - vienas no pamatvērtībām    10
1.3.  Tikumiskās audzināšanas raksturojums vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    14
1.4.  Rotaļu veidi, īpašības un funkcijas    18
1.5.  Tikumisko priekšstatu veidošanās rotaļās    26
2.  Vecākā pi rmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās rotaļās izpēte    33
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    33
2.2.  Pētāmās grupas raksturojums    35
2.3.  Pedagoģiskais process bērnu tikumisko vērtību izpratnes sekmēšanai    42
  Secinājumi    69
  Literatūras un avotu saraksts    71
  Pielikumi    75
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, var secināt, ka pirmsskolas vecuma laikā sāk veidoties personība un tieši šajā vecumā ir tik svarīga tikumiska audzināšana, jo tā veido nepieciešamo morālo īpašību pamatus. Tikumiskajā audzināšanā jābūt pēctecībai, bet balstīties tikai uz veco arī nevar, jo dzīve rit tālāk, aug jauna paaudze un rodas jaunas vērtības. Tikumība ir saistīta ar tikumiskām jūt am un ar pienākuma izpildi pret vecākiem, skolu un sabiedrību.
2. Bērna tikumiskā audzināšana tiek plānveidīgi realizēta ikdienas dzīvē, ko organizē pieaugušie bērna spēkiem atbilstoša darba procesā, rotaļās un mācībās. Pirmsskolas vecuma bērniem rotaļas ir g alvenais dzīves saturs un veidošanas pamats. Rotaļa ir bērnības pavadonis, pašrealizācijas un pašizteikšanās līdzeklis, kas ietekmē bērnu
attīstību kopveselumā. Rotaļā bērns atspoguļo visu vēroto un pārdzīvoto pasaulē ap viņu.
Rotaļājoties bērnam uzkrājas praktiskā pieredze. Rotaļas iedarbība uz bērna attīstības procesu būs rezultatīva vienīgi tad, kad pats bērns reāli darbojas, jo attīstības procesu nosaka tas, cik aktīvs ir pats bērns, kāds ir viņa darbīgums .
3. Pedagogs var plaši izmantot rotaļu kā metodi bērnu dzīves pieredzes organizēšanā, nostiprināt uzvedības noteikumus, aktualizēt vērtības, kā arī pievērst uzmanību tikumisko jautājumu un morāles normu realizācijai. Pieaugušo vadītās rotaļas māca bērnus ne tikai atdarināt, bet arī pareizi vērtēt sabiedr ības parādības, ieaudzina tajos
noteiktu attieksmi pret šīm parādībām un pozitīvas rakstura īpašības, lai vispārpieņemtās uzvedības normas bērnam kļūtu par pašsaprotamām un viņš tās turpinātu ievērot savā dzīvē arī bez vecāku, skolotāju vai kādas citas per sonas aizrādījuma.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,98 €
Комплект работ Nr. 1388076
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация