Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:662886
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas vispārējs raksturojums    6
2.  Iekšējā komunikācija    9
2.1  Iekšējās komunikācijas raksturojums un veidi    9
2.2  Iekšējās komunikācijas instrumenti    11
2.3  Iekšējās komunikācijas problēmas un barjeras    12
2.4  Efektīva iekšējā komunikācijas un tās veidošanas problēmas    15
3.  VeA iekšējās komunikācijas raksturojums    20
3.1  VeA vispārējs apraksts    20
3.2  VeA iekšējās komunikācijas veidošana    21
4.  Pētījums par VeA iekšējo komunikāciju    24
4.1.  Pētījuma apraksts    24
4.2.  VeA darbinieku anketēšanas par iekšējo komunikāciju analīze    25
4.3.  Intervijas ar VeA sabiedrisko attiecību speciālisti analīze    31
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Nobeigums    34
  Anotācija    36
  Abstract    37
  Izmantotā literatūra    38
  Pielikumi    39
  Galvojums    39
Фрагмент работы

Neatņemama darbības sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā un organizācijā ir iekšējā komunikācija. Atšķirība var būt vien tajā, cik efektīvi šī komunikācija tiek vadīta un pārraudzīta. Diemžēl nereti iekšējā komunikācija uzņēmumos tiek uzskatīta par formālu lietu un tai nepievērš pietiekami daudz uzmanības. Slikti, ja iekšējā komunikācijā neiesaistās uzņēmuma augstākā vadība. Bieži vadītāji uzskata, ka pietiek noturēt runu uzņēmuma kopsapulcē vai publicēt rakstu iekšējā avīzē.
„Ar iekšējās komunikācijas palīdzību ir jārada darbinieku  uzticēšanās un  piederības sajūta, lai panāktu, ka darbinieki iet uz vienu mērķi ar darba devēju, saskatot uzņēmuma mērķu piepildīšanā veidu, kā sasniegt savus personiskos centienus un ieceres” [1;13]
Uzņēmuma vadītājam jāizveido apstākļi, lai darbiniekiem papildus finansiālajai motivācijai būtu citi apsvērumi, kuru dēļ viņš vēlas strādāt tieši konkrētajā uzņēmumā, – korporatīvā kultūra un piederība, kad cilvēks jūtas kā uzņēmuma daļa. Iekšējās komunikācijas uzdevums ir palīdzēt saprast katram darbiniekam viņa lomu kompānijā, veidojot izpratni par organizācijas mērķiem, vērtībām, standartiem un principiem, lai darbinieki patstāvīgi varētu pieņemt korporatīvajām interesēm atbilstošus kompetentus lēmumus.
Ventspils Augstskola ir valsts augstskola, bet ideja par augstskolas nepieciešamību dzima Ventspils pašvaldībā. Augstskola ir dibināta ar mērķi, lai veicinātu reģiona intelektuālo attīstību un sagatavotu augsta līmeņa speciālistus. Darba tēma ir Ventspils Augstskolas iekšējā komunikācija, diemžēl augstskolā šī iekšējā komunikācija ir vāja un komunikācijas pilnveidošanai netiek izmantoti visi pieejamie komunikācijas kanāli. Līdz ar to neveidojas atgriezeniskā saite,un darbinieku starpā neveidojas saliedētība, kas veicinātu augstskolas mērķu sasniegšanu.
Kvalifikācijas darbs tiek balstīts uz darba autores patstāvīgi veiktu pētījumu par aktuālu sabiedrisko attiecību problēmu autores izvēlētā organizācijā – Ventspils Augstskolā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация