Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:620806
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga elementi un mārketinga aktvitāšu plānošana    8
1.1.  Mārketinga MIX pamatelementi    10
1.2.  Mārketinga komunikācijas kopums    16
1.3.  Mārketinga plānošana    25
2.  Viesnīcas „Piena muiža – Berghof” darbības raksturojums un mārketinga aktivitāšu analīze    27
2.1.  „Piena muiža - Berghof” organizācijas raksturojums    27
2.2.  Mārketinga elementu analīze viesnīcā “Piena muiža - Berghof”    37
3.  Viesnīcas “Piena muiža – Berghof” mārketinga aktivitāšu analīze un mārketinga aktivitāšu plāna izstrāde 2016.gadam    45
3.1.  Viesnīcas „Piena muiža - Berghof” mārketinga aktivitāšu analīze    45
3.2.  „Piena muižas - Berghof” mārketinga aktivitāšu plāns 2016.gadam    56
  Mārketinga aktivitāšu plānotais budžets    57
  Secinājumi un priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    67
  Pielikumi    70
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Bakalaura darba izstrādes gaitā darba autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Lai izveidotu mārketinga plānu, uzņēmums izvērtē iegūtos datus, tirgus pieprasījumu un klientu vajadzības un vēlmes. Pielāgojot mārketinga mix elementus, veido mārketinga aktivitāšu plānu.
2. Pēc dokumentu analīzes darba autore secina, ka viesnīcas mājas lapa ir novecojusi, neatbilst jaunākajām tirgus prasībām - nav iespējams rezervēt tiešsaistē, nepilnīga informācija svešvalodās, un dizains nav atjaunots pēdējos 5 gadus.
3. No aptaujas, darba autore secina, ka lielākā daļa viesi brauc pirmo reizi (64%) un viņu dzīves vieta atrodas Rīgā (39%) un Kurzemes reģionā (34%), ko sekmē muižas atrašanās vieta.
4. Pēc intervijas autore secina, ka viesnīcai nav izveidota sava datu bāze, pēc kuras uzzināt klientu vai sadarbības partneru kontaktinformāciju, kā arī netiek apkopoti statistikas dati par viesnīcas viesiem. Kā rezultātā netiek stiprināta sadarbība ar esošajiem un potenciālajiem klientiem vai partneriem.
5. No aptaujas datiem, darba autore secina, ka visbiežāk viesi izvēlas SPA pakalpojumus (34%), kuri arī un atzīst, ka cena ir atbilstoša, vai izvēlas pēc cenas.
6. Pēc dokumentu analīzes darba autore secina, ka viesnīca sadarbojas ar pašvaldību iestādēm, rīko pasākumus, kā arī piedalās citu organizācijas pasākumos – izstādēs, gadatirgos, semināros u.c., tādā veidā veicināt atpazīstamību.
Izstrādājot mārketinga komunikāciju plānu autore balstoties uz secinājumiem izvirza sekojošus priekšlikumus:
1. Viesnīcā „Piena muiža - Berghof” 2016.gada plāna laikā nepieciešams uzlabot mājaslapu, atjaunot mājas lapas dizainu un tehniskās funkcijas – izveidot tiešsaistes rezervēšanas moduli, elektroniskās dāvanu kartes, pilnveidot informāciju svešvalodās un pielāgot mājas lapas funkcionalitāti dažādām ierīcēm,par ko ir atbildīgs mājas lapas uzturētājs.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация