Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:220469
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Mārketinga komunikācijas produktu virzīšanai tirgū    10
1.1.1.  Mārketinga komunikāciju komplekss    10
1.1.2.  Virzīšanas tirgū metožu salīdzinošs raksturojums    11
1.1.3.  Mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana    13
1.2.  Reklāma    20
1.3.  Produktu realizācijas veicināšana    25
1.4.  Personiskā apkalpošana    28
1.5.  Sabiedriskās saskares    31
1.6.  Izmaksu plānošana produktu virzīšanai tirgū    33
1.7.  Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums    37
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    39
2.1.  Uzņēmuma un produkta raksturojums    39
2.2.  Virzīšanas pasākumu plānošana    43
2.2.1.  Virzīšanas pasākumu plāna izstrāde    52
2.2.2.  Virzīšanas pasākumu budžeta izstrāde    54
2.2.3.  Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums    59
  NOBEIGUMS    60
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    62
Фрагмент работы

Pārdošanas veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu. Pārdošanas veicināšana saistīta ar paraugu izdalīšanu bez maksas, atlaižu kuponiem, preču izstādēm, preču lietošanas demonstrējumiem, sacensību vai spēļu organizēšanu.
3. Netiešā reklāma (sabiedriskās domas ietekmēšana) ir bezmaksas reklāma, ko sniedz avīzes, žurnāli, TV raidījumi, rakstot par kādu firmu, preci vai pakalpojumu. Šāda veida informācijai cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai. Tāpēc daudzas lielas firmas pievērš uzmanību attiecībām ar presi un izveido speciālas nodaļas, kas ar to nodarbojas.
4. Tiešā pārdošana (personal selling) atšķiras no iepriekšējiem veidiem, kas ir pieskaitāmi pie netiešās pārdošanas, ar to, ka pārdevējs tieši pārliecina pircēju izdarīt pirkumu. Var teikt, ka preci vai pakalpojumu ieliek tieši pircēja rokās.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt „pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem.
Lai varētu būt pārliecināti par ilgtermiņa produkta vai pakalpojuma pieprasījuma saglabāšanu, ir nepieciešams pastāstīt klientiem par firmu un tās produktu. Produkts nepiedalās konkurencē, ja par tā eksistenci neviens nezina vai to neatceras. [4, 225.-226.lpp.]…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация