Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:385822
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.08.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2007.g. - 2009.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  SIA „RĒZIJA” ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    8
1.1.  Ziedu tirdzniecības apakšnozares raksturojums    16
1.2.  Valmieras ziedu veikala analīze    17
1.3.  Sadarbības partneru raksturojums    21
2.  SIA „RĒZIJA” MĀRKETINGA DARBĪBAS ANALĪZE    23
2.1.  SIA „Rēzija” ziedu salona raksturojums    23
2.2.  SIA „Rēzija” mārketinga koncepcija    23
2.3.  SIA „Rēzija” mārketinga komplekss    27
2.3.1.  SIA „Rēzija” produktu portfelis un tā vadīšana    29
2.3.2.  SIA „Rēzija” cenu politika    44
2.3.3.  SIA „Rēzija” preču sadale    64
2.4.  Klientu aptaujas rezultāti    68
2.5.  Līdzšinējās mārketinga darbības analīzes kopsavilkums    70
2.6.  SIA „Rēzija” SVID analīze    72
3.  MĀRKETINGA DARBĪBAS PILNVEIDES PLĀNS    76
3.1.  Stratēģijas definīcijas un tās izveides posmi    76
3.2.  Ziedu salona mērķu noteikšana    78
3.3.  Uzņēmuma piegādātāju izvēle izejvielu un preču krājumu plānošanai    84
3.4.  Komplekts produktu virzīšanai tirgū    85
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    92
  PIELIKUMI    94
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1.Analizējot SIA „Rēzija” uzņēmuma ārējo vidi lielākie konkurenti ir ziedu salons „Amillnao” un „Amarillis”.
2.Ziedu salona „Rēzija” galvenie ziedu piegādātāji ir SIA „RDM” – Ziedu ekspresis, Carnikavas dārznieks, Loinpex, Floram un privātie ziedu piegādātāji.
3.SIA „Rēzija” organizācijas netieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūtūras attiecības, valsts politiska, zinātne un tehnikas attīstība, starptaustikskās attiecības.
4.SIA „Rēzija” organizācijas tieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē patērētāji (pircēji) konkurenti, piegādātāji, valsts likumdošana, sabiedriskās organizācijas.
5.Ziedu mazumtirdzniecības konkurence palielinās, par to var spriest apgrozījuma samazināšanās, jo ziedu salonam „Rēzija” 50m rādiusā atrodas vēl 2 ziedu saloni, kas klientiem dod iespēju izvēlēties.
6.Izzanalizējot mārketinga koncepciju SIA „Rēzija” strādā pēc pārdošanas, pircēju un sociālā marketinga koncepcijas.
7.Ziedu salona „Rēzija” mārketinga kompleksu veido produkts, cena, veicināšana, vieta.
8.Analizējot aptaujas rezultātus var secināt, ka uzņēmums SIA „Rēzija” ir visbiežāk apmeklētākais ziedu salons, kur visbiežāk pirktie ziedi ir grieztie ziedi un cenas ir tādas pašas kā citos salonos, bet piedāvāto kurjer pakalpojumu izmanto ļoti maz, nav bijis nepieciešams.
9.SIA „Rēzija’ produkts ir grieztie ziedi, telpaugi un suvenīri (glāzes, vāzes, podi utt.), kurus klasificē pēc krāsām.
10.SIA „Rēzija” cenu pamatu veido pieprasījums, izmaksas, konkurence, kā arī sezonās cenu izmaiņas gan pie pārdošanas, gan pie ziedu iepirkšanas.
11.SIA „Rēzija” strādā pēc selektīvās preču sadales.
12.SIA „Rēzija” nozīmīgākie klienti ir Dikļu pils, Valmieras Multiklubs, Valmieras Teātris, Valmieras pilsētas dome, Valmieras Dzimtsarakstu nodaļa, Apbedīšanas birojs Orks, privātie uzņēmēji.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация