Liepājas pilsētas tūrisma produkts ir sākumposmā, tūrisma biznesa un industrijas attīstībā. Liepāja ir viena no vadošajām pilsētā Latvijā. Tā samērā laicīgi, 90. gadu beigās, apzinājās pilsētas potenciālu, attīstot jaunu tautsaimniecības nozari. Kā viens no pirmajiem pilsētas reģioniem, pielāgojot to tūrisma vajadzībām, bija pilsētas centrs. Pakāpeniski, papildot zināšanas, uzkrājot pieredzi, Liepāja ir kļuvusi par pilsētu, kas piesaista tūristus, piedāvājot tradicionālus tūrisma pakalpojumus, kā arī pastāv tendence veidot netradicionālus un aizraujošiem piedzīvojumiem piesātinātus piedāvājumus.
Liepāja ir trešā lielākā Latvijas pilsēta, kuru par savām mājām ir izvēlējušies ap 90000 cilvēku. Tā atrodas Latvijas dienvidrietumu daļā, Baltijas jūras krastā un aizņem 1,5- 6,5km platu jūras piekrastes kāpu valni un aizkāpas līdzenumu. Bet no sauszemes puses Liepāju norobežo Liepājas un Tosmares ezeri.
Liepāja tiek skatīta kā mūsdienīga Eiropas pilsēta ar atpazīstamu vārdu, ar kvalitatīvu
infrastruktūru un tūristiem draudzīgu vidi un pakalpojumiem.
Liepājas pilsētai ir izstrādāts Liepājas tūrismu attīstības stratēģija no 2003. – 2010.gadam, kur viens no mērķiem ir attīstīt specializēto tūrisma veidi – gastronomisko, veidojot plašu, daudzveidīgu zivju ēdienu klāstu, jo Liepāja ir viena no Baltijas jūras pilsētām.
Darba mērķis – izvērtēt zivju ēdienu piedāvājuma klāstu Liepājas pilsētas sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos(SĒU).
Darba uzdevumi:
Studēt un analizēt literatūru par tūrisma industriju un zivju izmantošanu dažādu ēdienu gatavošanā.
Noskaidrot Liepājas pilsētas SĒU apmeklētāja viedokli par piedāvāto zivju ēdienu sortimentu.
Izstrādāt kritērijus SĒU ēdienkaršu izvērtējuma, lai noskaidrot zivju ēdienu piedāvājuma klāstu SĒU.
Veikt Liepājas pilsētas SĒU ēdienkaršu analīzi.
Izstrādāt priekšlikumus Liepājas pilsētas SEU piedāvājuma pilnveidei.…