Šodien reti kurš uzņēmums iztiek bez personāla vadības, kas nodrošina vadītāja un darbinieku saskarsmes procesu. Personāla vadītāja galvenais uzdevums ir radīt ikvienā darbiniekā pozitīvu attieksmi pret savu darbu, rūpējoties gan par darba vidi, gan atalgojumu, gan karjeras iespējām. Personāla politikas lokā ir cilvēks ar savām problēmām kopumā - ne tikai darbā, bet arī sadzīvē, ģimenē, utt. Tas nozīmē, ka jebkura personāla vadības procesa mērķi, saturs, formas un metodes jāizvēlas, vispirms ņemot vērā cilvēku kā indivīdu.
Labākās personāla vadītāja īpašības ir elastība, mērķtiecība un spēja saredzēt lietas kopsakarībā. Tāpat personāla vadītājs vienmēr ir pa vidu starp darbiniekiem un vadītāju. Pārrunās lielu uzmanību velta tam, lai darbinieks būtu ar analītisku domāšanu, kā arī spētu darboties patstāvīgi. Vislabākie darbinieki ir tie, kuri savā dzīvē izvirzījuši konkrētus mērķus. …