Ārējā komunikācija rodas saziņā ar uzņēmuma klientiem, piegādātājiem, investoriem, medijiem. Tā parāda uzņēmuma tēlu un reputāciju. Tajā, tāpat kā iekšējā komunikācijā, ir svarīgi prast novērtēt situāciju un ievērot visas nepieciešamās ētikas normas, lai neviens netiktu aizskarts.
Kā, piemēram, sazinoties ar sadarbības partneriem, ir jāizpēta to informācija un tās pareizums, lai saziņas brīdī nerastos nepatīkami pārpratumi. Ir jāpārliecinās, lai informācija, kura tiek nodota minētajām auditorijām, tām pilnībā atbilstu.
Var secināt, ka ētika darbinieku savstarpējās attiecībās un komunikācijā pastāv, tai ir liela nozīme uzņēmuma attīstībā un sasniegumu iegūšanā. Uzņēmuma izstrādātais ētikas kodekss kalpo kā ētikas normu uzraudzītājs, savukārt, darba vadītājs ir piemērs šo normu ievērošanai. Kodeksa saturs var atšķirties, atkarībā no nozares. Tādējādi, minot dažādus principus un vērtības.
Ja uzņēmumā tiek ievērotas ētikas normas, tad tas iegūst labu reputāciju citu acīs un darbinieki ieguldīs vairāk darba uzņēmuma pilnveidē.
…