Katrai organizācijai ir iekšējā un ārējā komunikācija neatkarīgi no nozares. Lielākā daļa sabiedrības katru dienu dodas uz darbu, kur viņiem ir jāsazinās ar kolēģiem, darba devējiem, vadītājiem un klientiem. Katrs darbinieks pārstāv uzņēmumu, kļūstot par tā daļu. Veiksmīgai komunikācijai ir šķēršļu likvidēšanai ir nepieciešama ētiska darba vieta, kas nozīmē, ka ir jāizvērtē, kas ir pieņemams un kas nē, ja jūt atbildību un vajadzības gadījumā jārīkojas atbilstoši.
Gan verbālā, gan neverbālā komunikācija ir pakļauta ētikai. Ikviens zina, kādu valodu lietot, runājot ar kolēģiem un klientiem, kā arī atbilstošos veidus, kā rīkoties atbildīgi dažādos apstākļos. Tas pats attiecas uz ķermeņa valodu, atdarināšanu un žestiem. To interpretācija dažādās valstīs ir atšķirīga, tāpēc ir svarīgi sekot līdzi, kad nepieciešams, un vajadzības gadījumā pielāgot. Tā kā nevar regulēt neverbālo komunikāciju, ir ļoti svarīgi apzināties salas ieradumus un emocionālo pašregulāciju. Tā kā bieži tiek apspriesta atšķirība starp to, kas ir ētisks un kas ir amorāls, vairāki uzņēmumi ir izveidojuši ētikas kodeksus, kas visiem darbiniekiem ir jāievēro.…