Reklāma pārstāv ietekmēšanas industriju, kuras pamatprincips ir ar apzināti orientētas, pozitivētas informācijas palīdzību panākt savas preces noietu tirgū. Šāda informācija nav komunikācija sabiedrības interesēs, bet gan pārliecināšana pārdevēja interesēs.
Ikviena reklāmas aģentūra Latvijas Republikā ir individuāli atbildīga par to, cik tās darbībā strikti tiek ievērotas ētikas normas. Ir skaidrs, ka biznesa arēnā normāla ētika ir izslēgta. Nereti reklāmā netiek ievērotas jebkādas kultūras un cilvēciskās vērtības. Reklāmu veidotāji prot labi laipot, cenšoties ievērot ētikas normas un reizē gādājot, lai atdeve no reklāmas būtu maksimāla. Rodas jautājums, vai vispār reklāma var būt ētiska, ja ir skaidrs, ka :
- reklāmdevēji pārdod mums sapņus, …