Izvēlēties vienu kampaņas video un sagatavot kodolīgu, 1 rindkopas „recenziju” par stratēģiju.
Tika izvēlēts Nordea bankas video par tās korporatīvās sociālās atbildības (KSA) stratēģiju 2012.gadā. Nordea bankā KSA ir iekļauta tās DNS, jeb par KSA tiek domāts visa pamatā. Nordea ir definējusi svarīgu atziņu “”. Darbinieki Nordea ir iekļauti KSA darbībās jau no pašiem pamatiem līdz to brīvprātīgai darbībai dažādu sabiedrības grupu labā. Ir izstrādāts konkrēts un precīzs plāns ar darāmajiem darbiem, kā Nordea var kļūt arvien sociāli atbildīgāka, un veids, kā sasniegto novērtēt. KSA politikas izstrādē ir iedalījušies paši darbinieki, tādējādi iekļaujot tos stratēģijas izveidē un liekot tiem justies novērtētiem. Stratēģija balstās uz četrām komponentēm, kas ir sabiedrība, vide, ietekme uz tirgus situāciju un pati uzņēmuma vadības stratēģija. Kad KSA stratēģija bija izstrādāta, tika veidotas vairākas darba grupas vai prezentācijas, kurās darbiniekiem tika skaidrota KSA nozīmība uzņēmumā vispārīgi, par to, ko un kāpēc Nordea dara, par darbinieku iespēju paplašināšanos (piemēram, iespējama korporatīvo velosipēdu izmantošana darba vajadzībām) un par attīstības konceptu. Regulāri notiek arī darbinieku profesionalitātes celšanas treniņi. Nordea iesaista darbiniekus dažādos labdarības pasākumos, piemēram, Nordea Rīgas maratons, Zemes stunda, Donoru ciena u.c. Nordea darbinieki iesaistās arī dažādās sabiedrības informēšanas kampaņās, semināros un pasākumos, kuros dalās viedoklī un zināšanās ar citiem.
…