Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:984861
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Kopumā viens no priekšnoteikumiem jaunu un inovatīvu produktu attīstībai tūrisma nozarē ir labvēlīgas komercdarbības veicināšana ar taisnīgu nodokļu politiku, valsts finansējumu un pārdomātu ES Struktūrfondu līdzekļu apguvi (Pāvule, 2008, 26).
Pēc autores domām tūrisma uzņēmējdarbības attīstība ir iespējama balstoties tikai uz jaunu ideju pamata, preču un pakalpojumu uzlabošanas un sortimenta paplašināšanas. Tūrismā katru dienu ievieš dažādu veidu jauninājumus, kā zinātniski tehniska attīstības procesa, tā arī cilvēka intelektuālas attīstības iespaidā.
Tiek secināts, ka tūrisms ir nozīmīgs arī vietējo iedzīvotāju labklājības līmeņa veicinātājs, kas samazina bezdarbu, izglīto vietējos apkārtnes labiekārtošanā, optimāli izmanto vietējos resursus un palielina pašvaldības budžetu. Tūrismam ir arī liela nozīme ekonomikas stabilizēšanā, attīstībā, tāpēc arī inovāciju nozīmīgums, devums šajā nozarē ir būtisks, kas notur pieprasījuma apjomu.
Lai arī uzņēmēji tiek maz atbalstīti no valsts un pašvaldības pusēm, kur finansiālais atbalsts inovācijām samazinājies, tomēr viņi ne tikai spējīgi sekmēt sava uzņēmuma darbību, bet arī celt reģiona inovatīvo darbību. Latvijas tūrisma vide nav raksturojam kā sevišķi inovatīva, tomēr ir piemēri sekmīgiem inovatīviem piedāvājumiem un produktiem, ko piedāvā uzņēmēji. Inovatīvas idejas var būt dažādas – tās var būt inovatīvas reģionālā vai valsts mērogā, tās var konkurēt starp vairākiem reģiona, pagasta uzņēmējiem vai piedāvājumiem vai tikai starp pāris uzņēmējiem, pakalpojuma sniedzējiem, produkta ražotājiem.
Pakalpojumu sniedzējiem ļoti svarīgi ir rast pareizo pieeju inovatīvā pakalpojuma radīšanā, tā reklamēšanā, cenas noteikšanā un citu svarīgu faktoru veikšanā, mērķa klientu piesaistē. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация