Pašā saknē, tam ka tiek vadīti darbinieki ir jābūt saistītam ar pareiza vadības stila izvēli. Noteikti nav viena pareiza vai nepareiza veida kā vadīt. Pāris labi piemēri ir demokrātiskais, harizmātiskais, liberālais vadības stils, kas ļauj darbiniekiem sevi pilnveidot, nevis vada ar tā saucamo “dzelzs dūri”. Vislabākie vadītāji ir līderi. Par līderi padotajiem var kļūt tikai iemantojot autoritāti – prasmi panākt, ka cilvēks labprātīgi pilda jūsu gribu personīgās ietekmes dēļ. Daudzi vadītāji nekad nekļūs par līderiem, bet tas arī nav vajadzīgs. Turpmāk, es pastāstīšu par to, kas, manuprāt, ir iezīmes, kas vadītāju padara par labu vadītāju, līdz ar to, ļaujot labi vadīt komandu.
Pamatā komandas vadīšanai ir menedžmenta pamatfunkcijas. Tās ir plānošana, organizēšana, koordinēšana, motivēšana, kontrolēšana. Lai sekmīgi vadītu komandu, nedrīkst izlaist nevienu no šiem aspektiem. Piemēram, plānošana ir visa pamatā – tas ir vienīgais veids kā sekmīgi organizēt darbu. Darbinieki, kam netiek dota labi saplānota struktūra, nezina, kas tiem jādara. Ar laiku, rodas sajūta, ka var darīt ko vien grib, produktivitāte samazinās.…