Ja iekšējā komunikācija ir labi sakārtota un prasmīgi vadīta, tad ir izveidojusies pilnīga informācijas aprite. Netiek izplatītas baumas vai intrigas, bet tiek veicināta pozitīva attieksme.
Ir svarīgi, ka tiek piekopts komunikācijas galvenais princips – komunikācijas atgriezeniskā saite. Nepieciešams pārliecināties vai saņemto informāciju saņēmējs ir uztvēris un sapratis pareizi. Ārējā komunikācijā ar aptaujas palīdzību tiek izveidota atgriezeniskā saite, pēc kuras darbinieki uzlabo savu uzņēmumu, bet klienti saņem kvalitatīvu piedāvājumu un apkalpošanu. Taču iekšējā komunikācijā ir japārliecinās vai zemāk stāvošais darbinieks ir pareizi sapratis vadītāja uzdoto uzdevumu.
Kopūmā uzņemumā „CSDD” gan ārējā, gan iekšējā komunikācija ir labi attīstība un piekopta. Tiek pievērsta uzmanība klientiem un darbiniekiem. Protams, nav iespējams izvairīties no dažādām nesaprašanām, baumām un kritiku, bet ar to var sadzīvot un visā visumā arī uzlabot, lai vairāk netiktu pieminēta negatīvā puse.
…