Reklāmdevējs savu preci virza tirgū ar mērķi iepazīstināt mērķauditoriju ar tās īpašībām tādējādi padarot to pazīstamu un pieprasītu, taču, mauprāt, ir preces, kurām šāda organizēta reklāma nav nepieciešama, jo cilvēki (mērķauditorija) preci zina, atzīst par labu esam un pērk bez reklāmas. Piemēram, pie šādām precēm varētu pieskaitīt uztura, higiēnas un pirmās nepieciešamības preces. Maize, piens, dzeramais ūdens, benzīns – šīm precēm reklāma ir nepieciešama. Taču ir arī preces, kuras nav tik plaši lietotas kā iepriekšminētās, bet tik un tā tām nav organizētas reklāmas. Tās ir preces, kuras cilvēki iesaka viens otram bez komerciāla nolūka, bet balstoties uz savu personīgo pieredzi.…