Arī atgādinošās reklāmas funkcijas var veikt pati prece. Lai to panāktu, tai ik pēc noteikta laika perioda ir jāpamaina kādas nianses preces vizuālajā izskatā, pielietojuma niansēs, un tam līdzīgi atkarībā no preces veida. Tādā veidā jau esošie patērētāji, pamanot, ko jaunu savā iecienītajā precē atkal tai pievērsīs pastiprinātu uzmanību.
Kopumā ņemot labas preces tirgus iespējas bez reklāmas, varu teikt, ka eksistēšanas iespēja ir, tomēr kaut neliela reklāma ir nopietns atbalsts preces noietam. Ja uzņēmējs ir nolēmis tirgū piedāvāt izcilu preci un iztikt bez reklāmas, tad, manuprāt, tai ir jābūt ļoti izcilai, lai pati prece spētu veikt visas iepriekš minētās reklāmas funkcijas.
…