Iepazīstoties ar literatūras materiālu, skaidri sapratu, ka motivāciju var iedalīt
iekšējā un ārējā. Motivācija rodas tad, kad cilvēkam rodas mērķis kaut ko sasniegt, šis
process palīdz mums sasniegt mūsu īstermiņa un ilgtermiņa mērķus. Mācīšanās sākas
ar vajadzību un konkrēto vajadzību virza motīvi. Šie motīvi raksturo cilvēka domu,
jūtu un mērķu sistēma, kas viņus rosina darboties noteiktā veidā.
Lai analizētu mācību motivāciju un to ietekmējošos faktorus veicu nelielu sarunu
ar savu kursa biedreni.
Jautājot par darbībām, uzvedību vai notikumiem, kas ierobežo viņas motivāciju,
noskaidroju, ka motivāciju ierobežo dažādi faktori, piemēram, citi pienākumi, apziņa,
ka vēl ir daudz laiks izpildīt darbus, attiecīgi darba nodošanas termiņš ir garš, kā arī
slinkums. Ikdienā ir dažādi citi pienākumi, kas ierindojas pirmajā vietā.…