Šajā esejā būs izskatīts jautājums kāda nozīme ir mārketinga plānam un vai tās ir vispār vajadzīgs.
Autore uzskata, ka mārketinga plāns ir ļoti nozīmīgs un vajadzīgs, jo tas ir dokuments, kas apraksta mārketinga darbību konkrētās stratēģijas īstenošanai. Tāpēc esejas garumā, autore mēģinās izspaust savas domas par šo jautājumu, argumentēt un aizstāvēt savu viedokļi.
Nekad nepiekritīši tiem, kuri uzskata ka mārketinga plāns nav vajadzīgs, protams jebkurš viedokļis var pastāvēt. Mēģināšu piedavāt dažus argumentus par mārketinga plānu nozīmi.
No sākuma gribētu pieminēt izcila starptautīskā profesora mārketingā F. Kotlera citātu no grāmatas „Kotlers par mārketingu“-„Kāds ir teicis:“Ja jums neveicas plānošaanā, jūs plānojat neveiksmi.“...mārketinga plānošana nav nekas pārāk jautrs. Tā prasa laiku...Taču plāns mums ir nepieciešams... Viņiem ir jādomā par to, kas ir noticis, kas notiek un kas varētu notikt.“…