Cilvēks ir dzīva būtne, kam raksturīga vēlme kontaktēties. Arī biznesā komunicēšanās un sabiedriskā darbība ir viena no dzīves svarīgākajām īpašībām. Domāju, ka tai noteikti lielākā vai mazākā mērā jābalstās uz lietišķo jeb biznesa etiķeti, kas var būt gan verbāla, gan neverbāla. Man īpaši interesants likās neverbālais aspekts, jo, lai cik dīvaini tas arī nebūtu, neverbālie saskarsmes līdzekļi bieži vien ir daudz svarīgāki un ietekmīgāki nekā daiļrunīgu vārdu plūsma. Pastāv tā dēvētā žestu valoda, skatu valoda, stājas un mīmikas valoda utt. Jebkuras etiķetes uzdevums ir izvēlēties saskarsmes modeli, kas, pirmkārt, apmierina abas puses, otrkārt, adekvāti atspoguļo katra komunikācijas dalībnieka pozīciju biosociālajā hierarhijā.…