Mūsdienās uzņēmumi izstrādā dažādas reklāmas attiecīgi savai mērķauditorijai, līdz ar to
pastāv arī dažādi reklāmu veidi. Reklāmu veidus iespējams iedalīt konkrētāk pēc mērķiem, pēc satura,
pēc aptveramās teritorijas un pēc to izplatīšanas veidiem, kanāliem. 1 Neapšaubāmi, attiecīgi reklāmu
veidiem, reklāma veicina jaunu produktu ieviešanu tirgū, sniedz informāciju par produktu, veido
noteiktu produktu un uzņēmuma tēlu, veicina sabiedrības kultūras un estētisko vērtību attīstību un
piedalās cilvēku domāšanas un sociālās uzvedības veidošanā. 2
Raugoties uz starptautiskā zīmola Nike izstrādātajām reklāmas kampaņām, iespējams secināt,
ka zīmols neizmanto tikai viena veida reklāmas savas mērķauditorijas sasniegšanā un uzrunāšanā vai
savu jauno produktu virzīšanā tirgū vai, protams, komunikācijas veidošanā ar patērētājiem. Zīmolam
ir novērojamas gan informatīvās reklāmas par jauniem produktiem, ko zīmols piedāvā, gan
komercreklāmas, uzsverot zīmola identitāti, vērtības, veidojot pozitīvu uzņēmuma un tā produktu
tēlu.…