Manā pieredzē gadījās, ka speciālists, kuram sūdzējos par pakalpojumu kvalitāti pateicās man par to, ka es uzdrošinājos izteikt savu neapmierinātību nekavējoties. Tobrīd es jutos tā, it kā manas izteiktās piezīmes ir vērtīgas un spēs uzlabot uzņēmuma servisu. Tas mani uzrunāja! Ir jāatceras, ka neviens nav ideāls un nekad nebūs, bet pateicoties klienta atsauksmēm – pozitīvajām un negatīvajām, uzņēmums zinās kurā jautājumā ir nepietiekami profesionāls.
Kas ir “rūpes par klientu”? Tās neietver sevī tikai laipnu izturēšanos pret klientiem: sekmīgā un perspektīvā biznesā klienta vajadzībām, interesēm un vēlmēm tiek pakārtoti visi biznesa lēmumi un darbības apkalpošana, kas savukārt nodrošina tālāku biznesa attīstību. Ir jāatceras, ka nav neatrisinātu problēmu – ir tikai slikta attieksme pret tām. Ja pats darbinieks nevar atrisināt problēmu, ir jāvēršas pēc palīdzības pie kolēģim vai vadības. Pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar neapmierinātajiem klientiem, var saprast klientu vajadzības, uzlabot piedāvāto kvalitāti un būt vēl labākiem nekā konkurenti.
…