„Ikvienas organizācijas tēls ir publikas dažādu attieksmju kopums pret šo organizāciju. Tēlu nav iespējams izveidot tieši. Tas veidojas laikā, pateicoties komunikatīvajiem efektiem, kurus veido vēstījumu ķēde.”1
„Tele2 ir viens no vadošajiem Eiropas telekomunikāciju uzņēmumiem, kas darbojas mobilo sakaru, fiksēto telekomunikāciju un datu pārraides, kā arī interneta un kabeļtelevīzijas pakalpojumu jomā.”2 Latvija Tele 2 darbojas jau kopš 2000.gada 7.oktobra. „Telekomunikāciju operators SIA "Tele2" šā gada trešajā ceturksnī strādājis ar 23,6 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 11,1% mazāk nekā attiecīgajā laika posmā pirms gada.”3
Lai noskaidrotu, kāds ir izveidojies SIA „Tele 2” tēls izmantoju Ostgunda semantisko diferenciāļa procedūru. Kopā tika veikta 11 preses publikāciju analīze. No preses publikācijām ieguvu deviņi pretstatu pārus un uzzīmēju profilu (skat. 1. Pielikums).
Izmantojot iegūtos deviņus pretstata pārus veicu arī aptauju mājas lapā www.visidati.lv. Kopā apjautātu 50 respondentus, tajā skaitā 27 sievietes un 23 vīriešus.…