Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:164453
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Фрагмент работы

Problēmsituācija- Vadība
SIA „X” pastāv 5 gadus( apģērbu franšīze Latvijā). Tā mērķauditorija ir iedzīvotāji ar vidēji augstu un augstu ienākumu līmeni, jo apģērbu cenas nav zemas, tomēr tās arī nevar pieskaitīt tikai pie luksus līmeņa precēm, kuras var atļauties tikai bagātāko slāņu patērētājs. Tā kā šajā veikalā preces netiek tirgotas lielos apmēros, īpaša uzmanība pārdevējam ir jāpievērš, lai iespējami katrs pircējs varētu justies veikalā īpaši gaidīts un gribēts. To nodrošina personāls, kura pienākumos ietilpst laipns un patīkams apkalpošanas serviss, uzraudzīšana, lai veikals būtu kārtībā (tajā ietilpst arī neliela uzkopšana no rīta), un tirdzniecības veicināšana, veidojot individuālu pieeju katram klientam un viņa vajadzībām.
Veikala vadību veido ģimenes saites starp tēvu (50g.) un meitu (27g.), nevienam gan no minētajiem nav specializētu zināšanu uzņēmējdarbībā – tēvs pēc izglītības ir grafiķis, bet meita – topošā grāmatvede. Darbiniekam sākot strādāt šajā uzņēmumā, vadība par sevi rada iespaidu, ka ir stingra, ar diezgan lielām prasībām, kas tajā pašā laikā ir pilnīgi saprotamas, ņemot vērā, ka apkalpošanas servisa līmenis Latvijā ir kritiskā līmenī un bieži vien mēdz būt klupšanas akmens daudziem uzņēmumiem, kas ekonomiskās krīzes rezultātā daļēji arī šī iemesla dēļ cieš zaudējumus un pat bankrotu. Izejot sākotnējo apmācību, tiek norādīts uz galvenajām lietām, kas būtu jāievēro apkalpošanas procesa laikā, piemēram, obligāta sasveicināšanās ar klientu brīdī, kad tas ienāk veikalā, arī informācija par uzņēmuma preci, kvalitāti utt.
Tomēr laikam ejot, varēja sākt just, ka šī personāla apmācība nebeidzas, bet pārvēršas par „mūžīgo apmācību”. Nemitīgi norādījumi no priekšniecības puses liek justies padotajam kā cilvēkam, kas nespēj veikt savu darbu pietiekami labi, turklāt aizrādījumi tiek izteikti aizskarošā veidā, ar pārākuma izjūtu pār padoto kā zemāk stāvošu personu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1376238
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация