Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
7,49
Экономия:
0,97 (13%)
Со скидкой*:
6,52
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:901391
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

“Visvarīgākais moments zinātne ir izskaidrošana.”
“Zinātne atbild uz jautājumiem: kas ir? Kā tas ir ? Kā tas radies? Uz jautājumu: kam jānotiek? Zinātne var dot atbildi tikai dažos gadījumos.”

”Rādot īstenību pilnīgā formā, līdz ar to māksla patiesību rada, zinātne turpretīm patiesību atklāj.Pilnīga jaunradīšana tā nav, jo cilvēks pilnīgi neko no jauna radīt nevar.”

“Audzināšana kā zinātne noskaidro audzināšanas uzdevumu, mērķi, metodes.
Audzināšana kā māksla ir audzināšanas prakse. Audzināšana ir īpatnēja veida māksla un to var saukt arī par audzināšanas tehniku. Audzināšanas zinātne noskaidro: kā audzināt, bet audzināšanas prakse audzināšanu izdara.. “

4.“Bez teorijas praktiski lietpratēji un mākslinieki ļoti reti sastopami, turpretim ar teoriju – vairāk un vienmēr no jauna rodas klāt.”

“Ja, piem., dažs pareizi domā un spriež bez loģikas mācībām, viņa spriedumos jau loģiķa ir iekšā.
Tāds cilvēks ir dzimis domāšanas mākslinieks.
Un tāpat var būt dzimis audzināšanas mākslinieks.
Šādu cilvēku tomēr maz, tāpat kā ļoti reti sastopami lieli izgudrotāji.
Mūslaiku audzināšanas darbā teorijai ar praksi jāiet roku rokā.”

“Nesekojot audzināšanas zinātnes literatūrai un sekojot vienīgi praksei, audzinātājs ātri nokļūst apkārtnes ietekmē un izlaiž no acīm audzināšanas vadītājas normas.”
“Teorija gan praksi vada, bet prakse teoriju māca. Mēs arvien mācāmies dzīvē.
Bet stingri ņemot, šām dzīves mācībām ir nozīme vienīgi tad, ja mums jau iepriekš ir krājums teorētisku zināšanu.”

” Audzināšanā ir tendence nevien uz to, kas ir, bet arī uz to, kam jābūt. Esošais tiek virzīts uz vēlamo. Teiksim: cilvēks savā tikumiskajā dzīvē nav tāds, kādam viņam vajadzētu būt saskaņā ar tikumības ideālu, un, lai cilvēks pēc šī ideāla tiektos un tam tuvotos, viņš jāaudzina.”

“Ikvienam, kas darbojas audzināšanā, jāseko sava laika audzināšanas zinātnei un no otras puses ikvienam audzināšanas teorētiķim jāmēģina savas zināšanas izlietāt praktikā.
Tikai tā būs daudz maz iespējams izvairīties no vienpusībām un rupjākām kļūdām.

“Zināms, katrs audzinātājs nevar būt labs zinātnieks un reizē labs praktiķis.Tas tikai retos gadījumos.

”Audzināšanas mākslā grūtāki ieejamies, jo tā vairāk atkarājas no iedzimtām dāvanām. Zināšanas teorijā vairāk turpretīm panākamas ar centību.”…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „A.J.Studenta "Vispārīgā pedagoģija"”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/901391

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация