Jāveicina atpazīstamība.
Kā noturēt esošos patērētājus un piesaistīt jaunus?
Esošus klientus mazāk nepieciešams pārliecināt atkārtoti pirkt to pašu zīmolu. Tie ir mazāk jūtīgāki pret cenu izmaiņām un retāk akceptē alternatīvas. Esošie patērētāji ilgi lieto zīmolu, kuram piesaistīti un līdz ar to viņu vērtība ilgtermiņā ir lielāka.
Mudināt potenciālos patērētājus pirkt produkciju, bet ņemt vērā, ka tie mēdz mainīt zīmolus un var būt neapmierināti ar konkurentiem. Jāņem vērā arī maksātspēju.
Kā modernizēt zīmolu?
Manuprāt, Dzintaram būtu jāuzsāk zīmola “kapitālais remonts”.
Būtu jāsāk ar logotipa maiņu. Logotipa maiņa varētu piesaistīt jaunu mērķauditoriju, palielinātu pārdošanas apjomus un zīmola atpazīstamību, atjaunotu zīmolu. Bet varbūt šis nebūtu veiksmīgs risinājums. Zīmola identifikācija ir vecmodīga un garlaicīga.
…