-
Biznesa komunikācijas
5. Pēc manām domām, ļoti produktīvi var veikt pārrunas, ja tiek ņemts vērā Deila Karnegi izstrādātais ētikas princips – „Rīkojies pret citiem tā, kā Tu vēlētos, lai viņi rīkotos pret Tevi”. Es uzskatu, ka šis princips ļauj man mainīt cilvēku attieksmi pret mani. Attieksmi tādu, kāda man ir tīkama, protams, ne ar katru cilvēku tas sanāk, tomēr, ja to efektīvi pielieto, tad vairākums mainīs attieksmi. Veicot pārrunas, lietišķās vai ikdienas, ir liela nozīme cik lielu daudzumu informācijas Tu pārvaldi par konkrēto sarunas tēmu. Jo cilvēks vairāk pārvalda ar informāciju un prot to argumentēt, jo lielāka uzticība ir attiecībā pret to cilvēku. Mēģinot pašam veidot pārrunu vai sarunu biedra attieksmi pret sevi ir izdevīgi, jo tādā veidā ir iespēja manipulēt ar pārrunu iznākuma rezultativitāti. Kā piemēru var minēt iepriekšējā uzdevuma situāciju, ja darbiniece savu nepatika neizrādītu un savas emocijas slēptu, tad darbiniece varētu atstāt savādāku pirmo iespaidu. Turpmāk Valentīna Grigorjeva varētu sevi parādīt tā, kā viņa to vēlas un ar augstu kvalifikācijas un izpildes līmeni varētu sasniegt ko vairāk, kā tikai sabojātu pirmo iespaidu ar vadītāju.
6. Darīt kaut ko jaunu, uzsākt kaut ko, mainīt kādu lietu, vietu u.c., cilvēku bieži vien pamudina ikdienas rutīna. Bieži vien mēs kaut ko savā dzīvē mainam tikai tāpēc, ka vecais jau ir apnicis, palicis par kaut ko ikdienišķu, neinteresantu. Tāda ir cilvēka daba. Arī jaunas idejas rodas tad, kad ir sasniegts augstākais punkts kādā no lietām, piemēram, ir pavisam apnicis veicamais darbs, darba rutīna, tāpēc mēs meklējam jaunu darbu, lai varētu kaut ko mainīt, uzsākt jaunu dzīves posmu jaunā vietā ar jaunām idejām. Es tāpat kā daudzi citi, rīkojos šādi. …
Sagatavošanās pārrunām – gatavošanās pārrunām ir diezgan atbildīgs process un ne mazsvarīgs rezultāta sasniegšanas posms. Gatavoties pārrunām, ir vajadzība, lai pārrunu laikā nerastos jautājumi vai informācija, kuri Jūs varētu pārsteigt un parādīt kā nekompetentu pārrunu dalībnieku. Jāgatavojas ir tā, lai katram jautājumam būtu tieša atbilde, arguments, lai Jūs varētu pierādīt savu taisnību un profesionalitāti. Jebkura gatavošanās pārrunām ietver sevī vairāku momentus kā mērķu uzstādīšana, pārrunu rezultāta prognozēšana, pušu iespēju robežu noskaidrošana un informācijas sagatavošana. Pārrunu mērķim jābūt konkrētam un reālam, lai pārrunu rezultātā būtu vienkārši izprast vai pārrunu mērķis ir sasniegts. Iespēju robežu noskaidrošana ir vajadzīga, lai pārrunu laikā nerastos situācija, kad robežu pārkāpšanas dēļ pārrunas tiks pabeigtas un darījums netiks noslēgts. Un informācijas sagatavošana ir vajadzīga, lai labi pārzinātu pārrunu partneri un pārrunu materiālu. Tāpat arī pirms pārrunām ir jāsastāda pārrunu plāns, kurš ietvers sevī informāciju par pārrunu prognožu sastādīšanu un pārbaudi, par galveno un perspektīvo uzdevumu uzstādīšanu, par šo uzdevumu sadalīšanu uz īstermiņa un ilgtermiņa realizēšanu un par iespējām realizēt visus šos uzdevumus. Ja Jūs spēsiet laicīgi un precīzi sagatovoties, ievākt informāciju par pārrunām un to dalībniekiem, tad šis pārrunu posms jau var sastādīt pusi no veiksmīga rezultāta.
- Biznesa komunikācijas
- Ekonomikas un biznesa vēsture
- Komunikācijas zinātnes eksāmena biļešu konspekts
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Komunikācijas zinātnes eksāmena biļešu konspekts
Конспект для университета18
-
Ekonomikas un biznesa vēsture
Конспект для университета36
-
Komunikācijas noteikumi emociju izrādīšanā organizācijās
Конспект для университета2
-
Komunikācijas teorijas pirmsākumi. Komunikācijas teoriju struktūra
Конспект для университета7
-
Komunikācijas nozīme menedžmentā
Конспект для университета4