Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:301353
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Firmas raksturojums   
2.  Cenas noteikšana firmas produktam   
3.  Iekšējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu   
4.  Ārējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu   
Фрагмент работы

Saturs.
Ievads.
1. Firmas raksturojums.
2. Cenas noteikšana firmas produktam.
3. Iekšējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu.
4. Ārējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu.

Ievads

Piedāvāju apskatīt cenu veidošanas pamatprincipus, cenu veidošanas metodes, kā arī iekšējo un ārējo faktoru ietekmi uz cenu galdniecības firmā “ANDRUKS”.
Apskatīta tiek konkrēta firma, dots tās raksturojums un vienas produkcijas veida (galda) cenu noteikšana tajā, kā arī iekšējo un ārējo faktoru ietekme uz šo cenu.
Darbā tiek apskatīti šādi kritēriji:
1.Kādi faktori ietekmē cenas veidošanu;
2.Kādi mērķi uzņēmumam jāizvirza cenas veidošanai;
3.Kādas ir iespējamās cenu noteikšanas metodes;
4.Kā tiek veidota firmas produkcijas cena;
5.Kā iekšējie faktori ietekmē firmas produkcijas cenu.

1. Firmas raksturojums

Firmai “ANDRUKS” pieder galdniecības darbnīca, kura izgatavo dažādu veidu galdus un citas mēbeles atkarībā no pieprasītāju vēlmēm. Nepieciešamie izejmateriāli tiek sagatavoti firmas gaterī. Gaterī koksne tiek pilnvērtīgi un kvalitatīvi apstrādāta un sagatavota firmas produkcijas izgatavošanai. Koksne apstrādei tiek iepirkta no vietējiem mežsaimniekiem un tuvākajiem koksnes uzpirkšanas punktiem.
Uzņēmums ir vērsts šādiem saimnieciskajiem darbības veidiem:
1.Tirdzniecība.
2.Ražošana (galdniecībā).

Uzņēmuma stratēģijas izvēli nosaka patērētāju pieprasītāju (pircēju) gaume, ieradumi, ražotāju tehnoloģijas izmaiņas, vajadzība pēc investīcijām, kvalitatīvs personāls, konkurentu iedarbība, to tehnoloģija un finanses. Firmas pamatdarbības nozare ir dažāda veida galdu ražošana un tirdzniecība mazumtirdzniecībā, kas saistīta ar saražotās produkcijas izplatīšanu. Firmas nodarbināto skaits ir: gaterī - 10 strādnieki; darbnīcā - 8 galdnieki; 1 grāmatvedis; 1 menedžeris; firmas vadītājs - īpašnieks.
Tāpat firmas cenu veidošanu ietekmē gan iekšējie, gan arī ārējie faktori. Lai veiksmīgi noteiktu savai precei cenu un tajā pašā laikā lai būtu pieprasījums pēc saražotās produkcijas, tai ir jānosaka mērķis - ko tā vēlas panākt tirgū. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация