Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:786132
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Nepietiekami augstas kvalitātes pakalpojumu nav iespējams apmainīt pēc tā saņemšanas. Atlikuma cenu noteikšana ir metode, kad cena netiek noteikta apaļos skaitļos. Tas tiek darīts, lai panāktu, ka pircēji cenu uztver kā “mazliet vairāk kā 4, nevis nepilni 5”, un tādējādi viņiem cena šķistu zemāka. Atlaižu noteikšana dažādiem tirgus segmentiem tiek izmantota pakalpojumu nozarēs, kā arī starptautiskos tirgos. Izmantojot šo cenu noteikšanas paņēmienu, produkts vai pakalpojums dažiem tirgus segmentiem tiek pārdots par atšķirīgu cenu.
Cenu noteikšanas atkarībā no konkurentiem stratēģijas gadījumā tiek ņemta vērā konkurences situācija tirgū. Mārketinga speciālistiem stratēģiski jāizanalizē, cik lielā mērā konkurentu piedāvājums apmierina patērētāju vēlmes. Ja uzņēmuma produkts ir līdzīgs, arī cenai jābūt līdzīgai konkurentu noteiktajam cenas līmenim. Līdzīgas cenas noteikšana ļauj izvairīties no “cenu kariem” un veicina konkurenci citās mārketinga darbības jomās, līdz ar to tiek saglabāta rentabilitāte. Nereti uzņēmuma mārketinga stratēģijas pamatprincips ir zemākas cenas noteikšana. Visbiežāk to izmanto mazumtirdzniecības uzņēmumi. Uzņēmumi, kuriem pieder liela tirgus daļa, bieži vien iegūst arī kontroli pār izplatīšanas tīkliem un ražošanas apjomiem savā nozarē, līdz ar to nosakot līdercenas. Cenu fiksēšana jeb uzņēmumu savstarpēja vienošanās par cenu līmeni kādā nozarē lielākajā daļā valstu ir aizliegta ar likumu. “Iespiešanās” cenu noteikšana tiek izmantota situācijās, kad uzņēmums vēlas īsā laikā iekarot lielu tirgus daļu. Tā balstās uz pieņēmumu, ka zemākā cena tiks uzskatīta par labāku attiecībā pret preces vērtību naudā. Šāda stratēģija var izrādīties bīstama, ja tirgū esošie konkurenti spēj ilgu laiku uzturēt “cenu karu”, kas jaunienācējam var radīt bankrotu. “Plēsīgo” cenu noteikšanas stratēģijas gadījumā tiek noteiktas par ražošanas izmaksām zemākas cenas. Šīs stratēģijas mērķis ir konkurentu bankrots, lai jaunais dalībnieks varētu pārņemt tirgu pilnībā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,98 €
Комплект работ Nr. 1327962
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация