Mārketinga stratēģija un mērķi – pēc iepriekš apskatītās informācijas var spriest, ka uzņēmuma mārketinga mērķis ir izveidot stipru, kvalitatīvu un atpazīstamu zīmolu, ko pazīst visā pasaulē un, kas atšķiras ar vairākiem aspektiem no konkurentiem. Mārketinga darbības Latvijā nav plaši pielietotas, restorāns neizplata dažādas reklāmas praktiski nevienā no izplatīšanas līdzekļiem. Mārketinga mērķis ir vairāk panākt to, lai klienti te atgrieztos vēl un vēl, ko var arī izsecināt ar to, ka Wok to Walk piedāvā klientiem noformēt drauga karti, kur katra 10.reize ir bezmaksas. Uzņēmums arī savā mājaslapā uzsver, ka par sevi runā maz un ļauj to darīt saviem klientiem, daloties ar to piedzīvojumiem restorānos visā pasaulē, izmantojot sociālos tīklus. Tā kā šim restorāna ir laba kvalitāte, iespēja pasūtīt individuāli sagatavotu ēdienu un vērot pagatavošanas procesu no malas, tad viņu stiprākais un svarīgākais mārketinga elements ir pats klients. Līdz ar to var secināt, ka Wok to Walk restorāns labi izprot, cik svarīga ir reklāma “cilvēks - cilvēkam”, jo kam gan vēl vairāk potenciālais klients spēs noticēt, ja ne savam draugam vai paziņam. Tieši šādā veidā restorāns ir panācis savu atpazīstamību un stabilitāti visā pasaulē. Veicot kopējo analīzi, var secināt, ka uzņēmums ir kvalitātes un servisa līderis tirgū un tā mērķis un noturēt, kā arī palielināt tirgus daļu. No mārketinga stratēģijas veidiem var saprast, ka uzņēmums pielieto sākotnējās pieprasījuma attīstīšanas stratēģiju ar mērķi palielināt patērētāju skaitu un, lai to izdarītu cena tiek noteikta augsta, kas liecina par labākas vērtības piedāvāšanu. …