Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:921403
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

10. Mārketinga (tirgvedības) kompleksa būtība un analīzes pamatvirzieni
Mārketinga komplekss ir svarīgs jebkuras mārketinga stratēģijas instrumentu kopums. Attiecīgi saskaņojot visus mārketinga komponentus, finanšu pakalpojumu institūcijas var izveidot finanšu pakalpojumus, kas atbilst konkrētam tirgus segmentam. Atsevišķu mārketinga komponentu nozīme ir atkarīga no finanšu pakalpojumu veida un klientu tipa, kam attiecīgais pakalpojums ir paredzēts. Piemēram, reklāmai televīzijā ir būtiska loma mārketinga komponentu vidū attiecībā uz plaši izmantotajiem finanšu pakalpojumiem, bet šādai reklāmai nebūs sevišķas nozīmes, ja tiks reklamēti finanšu pakalpojumi kādai konkrētai tautsaimniecības nozarei.
Sakarā ar to, ka mārketinga atsevišķu komponentu relatīvā nozīme ir atkarīga no konkrētās situācijas finanšu pakalpojumu tirgū, pats finanšu pakalpojums jebkurā gadījumā ir vissvarīgākais mārketinga komponents. Tomēr, ja finanšu pakalpojumu kvalitāte neatbilst klientu prasībām, tad pat salīdzinoši zemas cenas un attiecīgi veicināšanas un efektīvas izplatīšanas pasākumi nespēs kompensēt attiecīgā finanšu pakalpojuma nepilnības. Ja finanšu pakalpojumu institūcijas nevarēs piedāvāt saviem klientiem kvalitatīvus un noderīgus finanšu pakalpojumus, tad tās nevarēs radīt konkurētspējīgus nosacījumus veiksmīgai ilgtermiņa darbībai finanšu pakalpojumu tirgū.
Finanšu pakalpojumu kā vissvarīgākā mārketinga kompleksa komponenta_analīzei ir jāaptver trīs pamatvirzieni:
• finanšu pakalpojumu klāsta struktūra un stratēģija;
• finanšu pakalpojumu portfeļa pārvaldīšana;
• jaunu finanšu pakalpojumu izstrādāšana.
Finanšu pakalpojumu piedāvājums pastāvīgi mainās, galvenokārt, atkarībā no klientu vēlmēm. Tāpēc vislielākās problēmas rodas tieši finanšu pakalpojumu tirgū, kur nestabilā tirgus situācija un mainīgie konkurences apstākļi veicina krasas izmaiņas finanšu pakalpojumos, kurus var piedāvāt un kurus piedāvā citas neskaitāmas finanšu institūcijas. Sakarā ar to, ka klientu vajadzības un līdz ar to arī pakalpojumu piedāvājums nav konstanti jēdzieni, finanšu institūcijām ir savlaicīgi jākonstatē to, kuri pakalpojumi vairs nav piemēroti finanšu tirgum, nav pietiekami rentabli un tādēļ to piedāvāšana ir jāpārtrauc. Vienlaicīgi finanšu institūcijām ir jāuzlabo jau esošie finanšu pakalpojumi un jāizstrādā jauni finanšu pakalpojumu veidi. Vissvarīgākais šajā procesā ir pārliecināties, ka piedāvātais finanšu pakalpojumu klāsts atbilst vispārējai mārketinga stratēģijai, tas nozīmē, ka pakalpojumu klāsts ir jākontrolē tā, lai piedāvāto finanšu pakalpojumu klāsts atbilstu tirgus dažādu segmentu vajadzībām. Nepietiekams finanšu pakalpojumu klāsts, kas atstāj neaizpildītas nišas finanšu tirgū, nodrošina ideālu iespēju jauniem konkurentiem ielauzties finanšu pakalpojumu tirgū.
11. Finanšu pakalpojumu klāsta struktūra un stratēģija
Finanšu pakalpojumi kā mārketinga kompleksa komponents ir tieši saistīti ar attiecīgo finanšu pakalpojumu klāsta izveidi. Nosacīta iespējamā finanšu pakalpojumu institūcijas piedāvāto pakalpojumu klāsta struktūra ir attēlota tabulā.
Finanšu pakalpojumu klāsta struktūras piemērs

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация