1.uzdevums
Cilvēkresursu sektors pēdējos gados ir piedzīvojis būtiskas inovatīvas pārmaiņas. Tehnoloģiju attīstība un darba veids ir sadarbojušies, veidojot cilvēkresursu pasauli daudzās organizācijās. Vadītājiem un personāla speciālistiem ir jāapzinās pašreizējās cilvēkresursu vadības tendences un ātri jāpielāgo tās, lai nodrošinātu, ka uzņēmums ir inovāciju priekšgalā. Rezultātā tas palīdz uzņēmumam būt saskaņā ar gaidāmajām izmaiņām un ātri pieņemt jauno tehnoloģiju.Darba pasaule strauji mainās. Cilvēkresursu vadībai kā organizācijas daļai ir jābūt gatavai risināt mainīgās darba pasaules sekas. Personālajiem darbiniekiem tas nozīmē izpratni par globalizācijas ietekmi , darbaspēka daudzveidību , mainīgajām prasmēm, uzņēmumu skaita samazināšanu, nepārtrauktas uzlabošanas iniciatīvām, pārveidi, kontingentu darbaspēku, decentralizētām darba vietām un darbinieku iesaistīšanu. Pastāvīgās uzlabošanas programmas koncentrējas uz organizācijas ilgtermiņa labklājību. Tas ir process, kurā organizācija koncentrējas uz kvalitāti un veido labāku pamatu, lai apkalpotu savus klientus. Tas bieži ir saistīts ar uzņēmuma mēroga iniciatīvu, lai uzlabotu kvalitāti un produktivitāti. Agrāk cilvēkresursu pārvaldība bija ievērojami vienkāršāka, jo mūsu darbaspēks bija pārsteidzoši viendabīgs. Mūsdienu darbaspēku veido cilvēki ar dažāda dzimuma, vecuma, sociālās klases seksuālās orientācijas, vērtībām, personības īpašībām, etnisko piederību, reliģiju, izglītību, valodu, fizisko izskatu, karastāvokli, dzīvesveidu, uzskatiem, ideoloģiju un tādiem fona pazīmēm kā ģeogrāfiskā izcelsme, amats. Lai mūsdienu organizācija būtu veiksmīga, ir vairāki darbinieku iesaistīšanas jēdzieni, kas šķiet pieņemti. Tie ir deleģēšana , līdzdalīga vadība , darba grupas , mērķu noteikšana, darbinieku apmācība un darbinieku pilnvarošana . Personāla pārvaldībai ir nozīmīga loma darbinieku iesaistē.…