Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:177962
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Dāvanu pasniegšana    4
2.  Dāvanu izvēlēšanās    5
3.  Dāvanu pasniegšana    7
4.  Dāvanu saņemšana un pateikšanās par tām    8
5.  Biznesa dāvanas, ko piedāvā dažādi veikali    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Фрагмент работы

Ievads.

Praksē ir grūti novilkt striktu robežu starp dāvanu un suvenīru. Abu mērķis ir sagādāt prieku un parādīt mūsu draudzīgo attieksmi. Protams, katram ir savi uzdevumi. Suvenīram piemīt simboliska nozīme, vienlaikus ar lietisku vērtību tam jāatgādina par notikumu vai valsti, iestādi vai uzņēmumu, no kura tas pasniegts. Dāvana ir vairāk personiska, tai jābūt patīkamai un noderīgai saņēmējam – cilvēkam vai uzņēmumam. Ideālā variantā šie abi uzdevumi ir apvienoti: rūpīgi izvēlēts dāvinājums iepriecina saņēmēju un līdz ar to atgādina arī par dāvinātāju.
Dāvana nedrīkst kādu uzpirkt vai jelkādi ietekmēt. Dāvināšanas būtība ir atklāt ieinteresētību un paust cieņu pret saņēmēju. Dāvanas mērķis –laba nodoma demonstrēšana un uzticības vai simpātiju veidošana.
Par tendencēm vairāk var runāt biznesa dāvanu grupā, vispārējo priekšmetu vidū haoss ir visai liels. Dāvinātāji meklē arvien kvalitatīvākas mantas. Lielāka summa tiek maksāta par oriģinālām dāvanām. Kaut ko savdabīgu izgudrot ir arvien grūtāk, tas arī maksā vairāk. Par savu stilu vairāk domā un vairākus gadus nemainīgu to ietur lielākās kompānijas. Mazāk tiek dāvinātas vienkāršas lietas. Lielāka piekrišana ir, piemēram, no dabiskas ādas darinātam nelielam makam vai portfelim, nevis pamatīgam imitācijas izstrādājumam. Svarīgi, lai uz dāvanas nebūtu redzams ražotāja vārds, bet varētu izlasīt tikai firmas nosaukumu, kas velti sarūpējusi. Lai gan lietišķajās attiecībās dāvanu iesaka izvēlēties 5-15 latu robežās (īpašos gadījumos -25 Ls), pēdējos gados populāri kļūst pasniegt vidējas vērtības (līdz 30 latiem) dāvanu. Turklāt ar vērtību neiesaka pārspīlēt, lai biznesa partnerus neizlutinātu vai neaizvainotu. Vērtība jācenšas aizstāt ar oriģinalitāti. Jāņem arī vērā, ka katrā nākamajā reizē dāvanai jābūt pārākai par iepriekš pārsniegto.
Dāvana ir kā spogulis, kurā atspoguļojas dāvinātāja un dāvanas pieņēmēja attiecības. Tā var liecināt par patmīlību un nesavtību, par izšķērdību un skopumu, arī par prātu un netaktiskumu, humora izjūtu un gaumes trūkumu. Ne velti sakām –māksla dāvināt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация