Galvenā uzmanība tiek pievērsta zobu pastu īpašībām, kāds labums tiks dots patērētājam, kurš iegādāsies attiecīgo zobu pastu.
Blend-a-med reklāmas ziņojumā iegūtais labums būs balti, pēc izskata veselīgi un mirdzoši zobi, kas patērētājam ir tik svarīgi, īpaši dzīves nozīmīgajos mirkļos.
Colgate reklāmas ziņojumā galvenais akcents tiek likts uz to, ka zobi tiks aizsargāti divpadsmit stundas, pret kariesu, zobakmeni, smaganu iekaisumu un zobu pasta sniegs svaiguma sajūtu – tā ir kā konpleksā zobu pasta.
Sensodyne reklāmas ziņojumā akcents tiek likts uz jutīgu zobu pasargāšanu un sāpošās sajūtas novēršanu ēšanas laikā.
Aquafresh zobu pasta reklāmas centrā ir zobu emaljas pasargāšanu un spēcināšanu ar dabīgo minerālu palīdzību, ko satur šī zobu pasta.
Kuras produkta pozīciju nostiprināšanas (pozicionēšanas) stratēģijas izmantotas reklāmas ziņojumos. Jūsu novērtējums, ņemot vērā konkrētā masu medija // avota mērķa auditoriju.
Šo zobu pastu visos reklāmu ziņojumos ir izmantota produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcijas nostiprināšanas stratēģija, jo katrā no tiem tiek uzsvērta viena vai divas īpašības, kas zobu pastu padara nepieciešamu tieši konkrētam patērētājam, kuram ir radušās attiecīgās vajadzības.
Šo zobu pastu reklāmas galvenokārt tiek pārraidītas televīzijā, kur tās arī sasniedz vislielāko mērķa auditoriju, jo zobu pastu lieto visi cilvēki un tā ir ikdienas prece, par kuru informē vai atgādina ar reklāmas palīdzību.
Darba autori šīs reklāmas vērtē pozitīvi, jo tās informē potenciālo un esošo mērķauditoriju par esošajām zobu pastām tirgū, to dažādību un pieejamību. Cilvēks mainās tāpat arī viņa vajadzības un vēlmes, ļoti iespējams, ka patērētāja vajadzības mainīsies arī zobu pastu izvēlē vai arī vēlme būs pamēģināt ko jaunu. Labi, ka ražotāji informē par to piedāvāto produkciju.
…