Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:800328
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mārketinga plānošanā kā procesā tiek izdalīti četri soļi:
1. Situācijas analīze – pirms jebkura lēmuma pieņemšanas ir jāsaprot, kāda ir pašreizējā situācija, kādā atrodas uzņēmums un tirgus, kas principā nozīmē novērtēt situācijas radītās problēmas un iespējas, kā arī uzņēmuma stiprās un vājās puses konkrētās situācijas kontekstā;
2. Mērķu izstrāde – pēc situācijas analīzes uzņēmums var izstrādāt objektīvus mērķus, kuros tiek noteikts, kāds konkrēts sniegums no uzņēmuma tiek gaidīts līdz konkrētam termiņam, ņemot vērā situācijas iespējas un draudus, kā arī paša uzņēmuma stiprās un vājās puses;
3. Stratēģiju un programmu izstrāde – lai sasniegtu noteiktos mērķus, uzņēmumam jāizstrādā stratēģijas, kas ir paredzētas ilgtermiņam, un programmas, kas nosaka tā darbību īstermiņā;
4. Koordinācija un kontrole – jāievieš sistēma, kura nodrošina, ka izstrādātie plāni tiek īstenoti kā paredzēts. Turklāt jāņem vērā, ka uzņēmums darbojas dinamiskā un mainīgā vidē, tādēļ ir nepieciešams sekot līdzi tās izmaiņām un būt gatavam pielāgot plānu jaunajai situācijai, un koordinācija un kontrole palīdz šo nosacījumu veiksmīgi pildīt.
Uzņēmuma orientācijā uz tirgu ļoti būtiska loma ir tirgus segmentēšanai un precīzai savas mērķa grupas noteikšanai, jo uzņēmums principā nevar efektīvi strādāt uz visiem. Kas der visiem, neder nevienam, t.i., šāda prece būs pārāk vispārēja un neatbildīs konkrēta patērētāja individuālajai gaumei. Principā mūsdienās arvien lielāku vietu uzņēmējdarbībā ieņem personiska pieeja dažādām patērētāju grupām, segmentējot tos pēc dažādiem kritērijiem. Tirgus segmentēšana ļauj uzņēmumam izstrādāt diferencētu produkciju un vērsties pie gana šaurām tirgus daļām ar kopīgām interesēm, piedāvājot precīzāk izstrādātu un tādējādi patērētāju vajadzībām atbilstošāku produktu. Tirgus segmentēšana un produkta diferenciācija ir uzskatāmas par vienu no mārketinga stratēģijas sastāvdaļām, jo tās ir cieši saistītas ar produktu un tā raksturlielumiem.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1329425
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация