GlaxoSmithKline – diferencēšanas stratēģija. Jau no sākta gala GlaxoSmithKline uzņēmuma mērķis nebija radīt masu produktu, ko varētu atļauties iegādāties visi, kurš būtībā neatšķirtos no citiem līdzīgiem produktiem. Sakarā ar to, ka GlaxoSmithKline ir uzņēmums, kurš galvenokārt fokusējas uz farmācijas nozari un velta milzīgus līdzekļus pētījumiem, kas patiesi spētu uzlabot cilvēku veselības stāvokli, tad tā uzdevums bija radīt patiešām efektīvu zobu pastu, kas ļautu cīnīties pret zobu jūtīgumu. Zobu pastas cena ir augstāka par vidējo tirgus cenu, tomēr arī produkta kvalitāte un iedarbība ir daudz augstāka par Colgate un P&G masu ražojumiem. Tādējādi uzņēmums tic, ka patērētāji būs gatavi maksāt augstāku cenu, lai iegūtu savā īpašumā kvalitatīvu produktu.
GlaxoSmithKline neražo lētus un nekam nederīgus produktus, bet gan augstvērtīgus produktus par attiecīgu cenu, tādējādi radot zināmu prestižu savai produkcijai un neradot „lētuma” efektu.
Apskatot situāciju no patērētāju puses, ir redzams, ka patērētāji tik tiešām ir gatavi maksāt augstāku cenu par kvalitatīvāku produktu. Turklāt, sākot lietot šo zobupastu, daudziem patērētājiem rodas zināma uzticības barjera pret produktu, kā arī uzņēmumu, kas nepārprotami ir uzņēmumi stiprais „trumpis” attiecībā uz viņa konkurentiem, jo tagad laižot klajā savas jaunās zobupastas vai zobu birstes, pastāv liela iespēja, ka patērētāji bez domāšanas ies un iegādāsies doto produktu, jo tas iepriekš jau sevi ir pierādījis.
…