Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:100335
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Piemēram, Starptautiskā Tirdzniecības Organizācija ir noteikusi vispasaules praksi, kā jāveic tirdzniecības darījumi pasaulē. Tāpat pastāv daudzas organizācijas, kas regulē starptautisko tirdzniecību . Strīds par pasaules tirdzniecības dimensiju turpinās, jo daudzi kritiķi uzsver to, ka ekonomiski attīstītās valstis izmanto attīstības valstis. Kriticisms centrējas mazāk attīstīto valstu spēju apstrādāt nepieciešamo kapitālu, kurš nepieciešams, lai veidotu ražošanu un produktu eksportu. Izņemot zemas pievienotās vērtības produktus, piemēram, dažādus izejmateriālus, piemēram, kafiju, metāla rūdas. Tādējādi pievienotā vērtība un peļņa pāriet uz ekonomiski attīstītajām valstīm. Daudzas starptautiskās organizācijas ir izvietojušas savus ražošanas centrus mazāk attīstītajās valstīs, lai samazinātu savas izmaksas dēļ lētā darbaspēka, īpaši raksturīgs Āzijas valstīm .
Jebkuram uzņēmumam, kurš darbojas starptautiskajā vidē ir nepieciešamas labas komunikācijas spējas, lai spētu īstenot savas ieceres. Mārketinga komunikāciju vide parāda ietekmējošos labvēlīgos un nelabvēlīgos faktorus, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot, lai īstenotu marketinga komunikāciju mērķus. Iekšējā vidē pastāv finanšu struktūrvienības, pētniecības un ražošanas struktūrvienības, mārketinga un institucionālās vienības. Bet ārējās vides faktorus pārstāv piegādātāji, reklāmas aģentūras, pircēji, konkurenti, saskares auditorija un likumdošanas institūcijas. Demogrāfiskās vides raksturojums arī ir svarīgs, jo tas parāda to kas ietekmē patērētāju vajadzību lielumu un struktūru tirgus ietilpību. Demogrāfiskie rādītāji izsaka iedzīvotāju vecuma struktūras, dzimumu sadalījumus, teritoriālo un ģimeņu skaita sadalījumu. Šis gan netieši ietekmē komunikāciju mārketingā, jo dod kopējo raksturojumu par tirgu. Dabas vide sevī ietver izmantotos komercdarbības resursus, gan arī ekoloģiju, kuru ietekmē komercdarbība. Šeit mārketinga speciālistiem jānovērtē izejvielu deficīta līmenis, enerģijas sadārdzināšanās, apkārtējās vides piesārņošanas draudi, dabas resursu izmantošanas valsts regulējums .

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1334346
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация