No kultūras viedokļa, ja uzņēmums tiktu pārnests starptautiskā līmenī no Latvijas, tad iespējams uzņēmuma internacionalizēšana Krievijas un ASV tirgus ietvaros neprasītu tik milzīgu starptautiskā mārketinga nepieciešamību kā tad, ja uzņēmējdarbība tiktu īstenota no Latvijas uz Ķīnu, kur starptautiskā mārketinga nepieciešamība būtu stipri aktuāla, jo Latvijas un Ķīnas kultūra būtiski atšķiras. Iesaistoties šajos trīs tirgos būtu nepieciešams arī izpētīt valstu likumdošanas, ASV sevišķi jo katra štata attiecīgo likumdošanu. Savukārt kādai no šīm valstīm varētu būt arī īpaši politiski regulējumi, noteikumi attiecībā uz uzņēmumiem – saistīti ar valsts importu un eksportu, importa tarifiem un kvotām. Svarīgi būtu ievākt informāciju arī par ekonomiskiem rādītājiem – attiecīgās valsts valūtu un tās stabilitāti, mājsaimniecību privāto patēriņa daudzumu, inflāciju, nodokļu sistēmām. Arī dažādus demogrāfiskos rādītājus būtu būtiski izpētīt pirms jauna tirgus iekarošanas. Iekarojot ASV, Ķīnas un Krievijas tirgus būtu nepieciešams izpētīt arī konkurentu loku un pieejamos resursus. Liela nozīme būtu arī ģeogrāfiskās vides izpētei, kur būtu jāņem vērā arī uzņēmējdarbības veids, jo tam varētu būt ļoti svarīga tieši ģeogrāfiskā, klimatiskā vide. Tikai pēc informācijas detalizētas ieguves un izpētes par dažādiem atšķirīgajiem elementiem jaunos tirgos, kā arī kārtīgas apsvēršanas, būtu iespējams tālāk to pārnest un īstenot attiecīgajā starptautiskajā vidē.…