Terminu "produkts" es interpretētu kā jebkuru preci vai pakalpojumu, ko iespējams
piedāvāt tirgū, lai apmierinātu un atbilstu patērētāju vajadzībām un vēlmēm. Produkts ir kaut kas, kas radies konkrētā izstrādes procesā un kam ir pievienota tirgus vērtība. Lai gan katram
produktam nav obligāti jābūt visaugstākajai vērtībai, katrs tomēr sniedz noteiktas iespējas. Produktus var iedalīt dažādās kategorijās, piemēram, fiziskie produkti - mobilie tālruņi, maizes izstrādājumi, automašīnas, datori. Tomēr pastāv arī produkti, kuriem nav konkrētas fiziskas formas, kā pakalpojumi, piemēram, interneta kursi vai kaut kādas konsultācijas
Manuprāt, jauns produkts ir prece vai pakalpojums, kas tiek piedāvāts tirgū pirmo reizi, radot jaunas iespējas un risinot patērētāju vajadzības vai piedāvājot uzlabotu alternatīvu esošiem produktiem. Tas var būt pilnīgi jauna tehnoloģija, uzlabojums vai papildinājums esošam produktam, kā arī pilnīgi jauna produktu kategorija, kas līdz
šim tirgū nav bijusi pieejama. Piemēram, Polaroid kamera, kad tā tika ieviesta, piedāvāja iespēju iegūt tūlītējas fotogrāfijas, kas bija
jauninājums fotogrāfijas jomā. Līdzīgi Apple iMac ir produkts, kas piedāvā uzlabotu lietotāja pieredzi un inovācijas datora dizainā
…