Iebildumu un ierosinājumu izskatīšana, sūdzību un konfliktu risināšana
1. Ātra reakcija uz iebildumiem un ierosinājumiem, profesionāla sūdzības atrisināšana ir pamats veiksmīgai sadarbībai nākotnē.
2. Iestādes darbinieks atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajiem termiņiem savas kompetences ietvaros pieņem un izskata iebildumus un ierosinājumus, pieņemot attiecīgo lēmumu un sniedzot atbildi klientam.
3. Iestādes darbinieks noskaidro situāciju un precizē faktus. Iestādes darbinieks ir savaldīgs un ļauj klientam izteikt savu viedokli.
4. Par klienta iebuldumiem un ierosinājumiem Iestādes darbinieks informē Iestādes vadītāju.
5. Izskatot un analizējot klientu iebildumus un ierosinājumus, Iestādes darbinieks nodrošina atgriezenisko saiti ar klientu.
6. Ja klients vēlas iesniegt sūdzību, viņš to informē rakstiski, atbilstoši Iestādes noteiktajai kārtībai. Iestādes darbinieks rūpējas par sūdzības izskatīšanu un atbildes sniegšanu klientam.
…