Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:391364
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Cieņas, patiesuma un taisnīguma augstākie standarti    4
2.  Kā iegūt klientu?    5
3.  Laba klientu apkalpošana    6
3.1.  Izcila klientu apkalpošana    6
4.  Klienta uzticība – ilgi veidojama, ātri zaudējama    7
5.  Saskarsme ar dažāda tipa klientiem    8
5.1.  Ieintresētība klientu problēmu risināšanā    8
5.2.  klientu apkalpošanas darbinieka neverbālā valoda    9
5.3.  Adekvāta pielāgošanās klienta temperamenta īpašībām    9
5.4.  Spēja pielāgoties klienta uztveres īpatnībām    9
6.  Klientu lojalitātes nostiprināšanas un paaugstināšanas principi    10
7.  Ko vēlas klients?    11
  Nobeigums    12
Фрагмент работы

2.Kā iegūt klientu?

Cilvēkus – kā pircējus var iedalīt piecās kategorijās:
• Potenciālie pircēji – cilvēki, kuri varētu būt ieinteresēti iegādāties preces tieši jūsu uzņēmumā, bet nekad vel to nav darījuši. Lai pievērstu potenciāla pircēja uzmanību tieši savam uzņēmumam būtu vēlams šim pircējam veicināt labu pirmo iespaidi par firmu ar mājīgu un siltu atmosfēru.Jo ja attieksme pret potenciālo pircēju būs negatīva tad, to var zaudēt uz visiem laikiem. Potenciālos pircējus var piesaistīt arī ar reklāmas un sludinājumu palīdzību.[5. 11]
• Apmeklētāji – cilvēki, kuri kaut vienu reizi ir bijuši jūsu firmā vai veikalā. Apmeklētāji parasti ir tie potenciālie pircēji, kurus ir izdevies pārliecināt jūs apmeklēt. Apmeklētāja iespaids par jūsu firmu veidojas pirmajās astoņās sekundēs, cilvēkam ir svarīgi, kad un kā ar viņu sasveicinās, tāpēc arī pie šīs cilvēku grupas nevajadzētu aizmirst par patīkamas atmosfēras un pirmā iespaida veidošanas.[5. 44]
• Pircēji – cilvēki, kuri iegādājušies vienu vai vairākas jūsu firmas preces, vai izmantojuši jūsu piedāvātos pakalpojumus. Lai paturētu savu pircējus vēlams ievērot piecus galvenos noteikumus;
1. Pieņemiet darbā tikai tos cilvēkus, kuri jums tiešām ir vajadzīgi.
2. Ieklausieties, prasme uzklausīt pircējus ir viena no galvenajiem veiksmīga biznesa noteikumiem.
3. Nežēlojiet naudu pasākumiem, kas sekmē jūsu kontaktus ar pircēju.
4. Sekojiet konkurentu rīcībai.
5. Lūdziet pircējam novērtēt jūsu pakalpojumu kvalitāti.[5. 86]
• Klienti – cilvēki, kuri regulāri pērk jūsu firmas preces, vai izmanto jūsu piedāvātos pakalpojumus. Klientam ir jāliek justies nozīmīgam un īpašam. [5. 150]
• Dedzīgie piekritēji – cilvēki, kuri visiem stāsta par jūsu firmas lieliskajām īpašībām. Šis cilvēka tips runās un slavēs visu, ja viņš būs bijis izcili apkalpots. [5. 181]

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация