Konflikta struktūra
Konflikts norisinājās lielā starptautiskā uzņēmumā, klientu servisa nodaļā. Iesaistītās puses bija
kolēģes. Kolēģē A darba stāžs bija aptuveni 2,5 mēneši, kā arī viņa bija konflikta ierosinātāja, un
kolēģe B bija konflikta otrā iesaistītā puse, kura uzņēmumā strādā 2 gadus. Priekšmets bija par to,
ka persona A apmācību periodā (apmācīja B persona) izjuta diskriminējošu attieksmi un veica
sūdzību personāldaļai par kolēģi B. Svarīgi kontekstam piebilst, ka darbiniece A ir citas rases
pārstāve. Pats konflikts radās mirklī, kad B darbiniece tika izsaukta pie vadības, tā noliedza
jebkādas diskriminējošas darbības pret A personu. Konfliktā abas iesaistītās puses mēģināja
pierādīt savu taisnību, ņemot vērā, ka nebija nedz liecinieki, nedz pierādījumi, kas apstiprinātu
vienu no pusēm. Personāldaļa un komandas līdere bija kā trešā puse, lai vadītu sarunu uz
risinājumu.
Konflikta iedalījums
Šis konflikts var tikt iedalīts zem subjektīvā un savstarpējo attiecību konflikta, ņemot vērā, ka
konflikts ir subjektīvs, kas ir starp divām personām, un kā katra persona to ir uztvērusi. …