Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:420504
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Globālajā tirgū darbojas spēki, kas liek samazināt izmaksas un atsaukties vietējām klientu vajadzībām. Atkarībā no tā, kā uzņēmumu ietekmē tirgus spēki, uzņēmumi var izvēlēties vienu no četrām starptautiskajām pamatstratēģijām:
1. Starptautiskā stratēģija (Vērtības radīšana, pārceļot kompetences un produktus ārējos tirgos, kur konkurentiem tās trūkst. Tiek izmantota, kad uzņēmumam ir vērtīga kompetence un kad iespējamie konkurenti nav spējīgi to ātri imitēt, kad pastāv vāja nepieciešamība ņemt vērā vietējo klientu vajadzības un patērētāji nav jūtīgi attiecībā uz cenu). Šajā gadījumā produkts tiek radīts un attīstīts konkrētā valstī, savukārt pētījumi un attīstība tiek centralizēti vadīti. Uzņēmumi cenšas veikt ražošanu un mārketingu katrā lielākā valsī, kur tiek veikts bizness. Produktu pielāgošana vietējam tirgum minimāla, bet iespējama.
2. Multinacionālā stratēģija (Biznesa modeļa izstrāde, kas ļauj uzņēmumam sasniegt maksimālu atsaucību vietējo klientu vēlmēm; Tiek izmantota, kad pastāv nepieciešamība ņemt vērā vietējo klientu vēlmes un klienti nav jūtīgi attiecībā uz cenu).
3. Globālā stratēģija (Tiek izmantota, kad klienti ir jūtīgi attiecībā uz cenu un vietējo klientu vēlmes nav svarīgas; Orientējas uz rentabilitātes paaugstināšanu, pamatojoties uz pieredzes līknes efektu un liela mēroga efektu, nodrošinot zemu izmaksu stratēģiju globālā mērogā; Var nodrošināt zemu izmaksu priekšrocību, bet var būt neefektīva, ja patērētāji vēlas pielāgotu produktu).
4. Transnacionālā stratēģija (Vienlaicīgi ļauj nodrošināt zemākas izmaksas un būt atsaucīgam vietējo klientu vēlmēm, pārcelt kompetences, nodrošinot “globālo mācīšanos”)8.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1317846
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация