Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:538777
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Pastāv daudzas 5 spēku teorijas modofikācijas. Bijušais Intel vadītājs Endrjū Grūvs uzskata, ka M. Poretra 5 spēku modelis ignorē 6. faktora esamību – komplementāro uzņēmumu spēku, enerģiju un zināšanas. Komplementārie produkti ir produkti, kuri palielina nozares uzņēmumu produktu vērtību (papildina tos), jo tad, kad tos izmanto kopā, produkti labāk apmierina pircēja prasības. Piemēram, personālo dartoru nozarē komplementārie produkti ir lietojumprogramma. Gan aizstājējprodukti, gan komplementārie produkti ietekmē nozares pieprasījumu. Situācijās, kad komplementārie produkti lielā mērā nosaka pieprasījumu pēc nozares precēm, nozares ienesīgumam izšķirīgs ir pietiekams komplementāro produktu daudzums. Ja komplementāro produktu kļūst vairāk, tas palielina nozares pieprasījumu un ienesīgumu un dod daudz jaunu iespēju vērtības radīšanai. Ja komplementārie produkti ir vāji, tas var apdraudēt nozares izaugsmi un ierobežot ienesīgumu.
Stratēģiskās grupas nozarē. Stratēģiskās grupas ir uzņēmumu grupas, kas izmanto līdzīgas stratēģijas, reaģējot uz vides ietekmi nozares ietvaros. Vadītājiem ir ērtāk sadalīt uzņēmumus nozares ietvaros atsevišķās stratēģiskajās grupās. Tad viņi var mācīties no citiem grupas uzņēmumiem un labāk saredzēt spēkus, kuri ietekmē pašu uzņēmumus. Stratēģiskša grupas parāda saistību starp visas nozares darbību un atsevišķa nozares uzņēmuma darbību. Stratēģisko grupu analīze ļauj vadītājiem izvērtēt, kā uzņēmumi ar līdzīgu raksturojumu vienā stratēģiskajā grupā var izmantot stratēģijas, kas ir neraksturīgas citas stratēģiskās grupas uzņēmumiem. Tā palīdz izprast viņu pašu uzņēmuma stratēģisko pozīciju un darbību salīdzinājumā ar tiešajiem konkurentiem. Tiešie konkurenti ir uzņēmumi, kas darbojas uzņēmuma stratēģiskajā grupā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация