Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:631850
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Ilgtermiņa līgumi ir sadarbības attiecības starp 2 organizācijās, kas turpinās ilgāku laika periodu. Tie bieži tiek saukti par stratēģiskajām aliansēm. Šādai apvienībai ir raksturīga vienošanās par to, ka 1 organizācija apņemas piegādāt otrai noteiktas izejvielas jeb materiālus, un tā savukārt apņemas turpināt iepirkumus no šī piegādātāja ilgākā laika posmā. Abas organizācijas noslēdz saistības kopīgi meklēt iespējas izmaksu samazināšanai un ražojuma kvalitātes uzlabošanai organizāciju produktu vērtības veidošanas ķēdē. Šādu stabilu ilgtermiņa attiecību nodibināšana dod partneru dalīborganizācijām iespēju sadalīt iegūto papildu vērtību, kas varētu arī tikt iegūta, ja organizācija realizētu vertikālās integrācijas stratēģiju, tanī pašā laikā izvairoties no daudzām birokrātiskām izmaksām, kas ir saistītas ar vairāku ražošanas ķēdes posmu pārvaldīšanu. Tāpēc ilgtermiņa līgumi ir laba alternatīva vertikālajai integrācijai, lai gan mainīgajos apstākļos šādas vienošanās kļūst arvien retākas.
Diversifikācija ir organizācijas darbības paplašināšana, iesaistoties jaunās darbības nozarēs. Izšķir 2 diversifikācijas stratēģiju veidus: saistītā diversifikācija un nesaistītā diversifikācija. Saistītā diversifikācija ir uzņēmuma jaunas darbības uzsākšana, kas ir saistīta ar esošajām organizācijas darbībām, vai arī uzņēmuma darbība nozarēs, kuru atsevišķi vērtības ķēžu posmi ir kopēji, kā, piemēram, ražošana vai mārketings. Nesaistītā diversifikācija ir darbības uzsākšana jaunā biznesa nozarē, kas nav saistīta ar esošajām organizācijas darbībām.
Organizācijas mērķis, izvēloties diversifikācijas stratēģiju, ir palielināt savu vērtību, taču pārāk plaša diversifikācija var panākt pilnīgi pretēju rezultātu un samazināt organizācijas vērtību. Diversifikācija var panākt pilnīgi pretēju rezultātu un samazināt organizācijas vērtību. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация